Zašto je važno napraviti 10.000 koraka dnevno?

1 jun

Udanašnjem svijetu koji sve više promovira sjedilački način života i brzu hranu, briga o vlastitom zdravlju postala je izuzetno važna. Jedan od trendova koji je dobio sve više popularnosti posljednjih godina je cilj od 10.000 koraka dnevno. Ovaj cilj je postao svojevrsni pokazatelj tjelesne aktivnosti i napora, te se smatra značajnim korakom prema održavanju dobrog zdravlja.

Tjelovježba - Ilustracija

 

Ideja iza cilja od 10.000 koraka potječe iz Japana, gdje je 1960-ih godina lansiran prvi pedometer nazvan “manpo-kei”, što znači “deset tisuća koraka”. Od tada, ovaj broj postao je općeprihvaćeni cilj za svakodnevnu tjelesnu aktivnost.

Postizanje cilja od 10.000 koraka dnevno donosi brojne koristi za naše tijelo i um. Hodanje je jednostavna, niskointenzivna aktivnost koju gotovo svatko može prakticirati bez obzira na dob ili razinu kondicije. Redovito hodanje može poboljšati kardiovaskularno zdravlje, sniziti krvni tlak, smanjiti rizik od srčanih bolesti i dijabetesa te poboljšati raspoloženje i mentalnu oštrinu.

Postizanje cilja  može biti izazovno, ali nije nemoguće. Evo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći da postignete ovaj cilj:

  1. Planirajte svoje vrijeme: Odredite određene trenutke tijekom dana za hodanje, poput jutarnje ili večernje šetnje. Možete razmisliti i o korištenju pauza za ručak kako biste prošetali oko svog radnog mjesta.
  2. Povećajte korake postupno: Ako niste navikli hodati puno, počnite postupno. Svaki tjedan povećavajte broj koraka za nekoliko stotina dok ne dosegnete cilj od 10.000 koraka.
  3. Uključite druge aktivnosti: Osim hodanja, možete razmotriti i druge aktivnosti koje će vam pomoći postići cilj. To može uključivati trčanje, biciklizam, plivanje ili plesanje.
  4. Pronađite motivaciju: Pronađite prijatelja ili člana obitelji s kojim možete hodati zajedno. Možete pratiti i svoj napredak koristeći pametne uređaje, kao što su fitness narukvice ili mobilne aplikacije.

Cilj od 10.000 koraka dnevno nije samo broj, već je i podsjetnik na važnost svakodnevne tjelesne aktivnosti. Hodanje je jednostavan način da ostanemo aktivni i brinemo se o vlastitom zdravlju. Pridružite se trendu od 10.000 koraka dnevno i zakoračite prema zdravijem životnom stilu!

 

izvor:https://www.vecernji.hr/

(Visited 3 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments

Autor Hocu.ba praksa

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *