UNICEF – Reimagine kampanja: Napiši, nacrtaj, fotografiši ili snimi svoju priču i osvoji tablet!

18 sep

Dok UNICEF širom svijeta nastavlja pomagati oporavku najugroženije djece i njihovih porodica – pogođenih pandemijom COVID-19, Reimagine kampanja prati taj rad i praktično: prikupljanjem sredstava, komunikacijom, zagovaranjem, psihološkom podrškom i konačno, udruživanjem pristalica/pratilaca i partnera uz uvjerenje da zajedno možemo osmisliti bolji svijet za djecu.

UNICEF u Bosni i Hercegovini, tokom Reimagine kampanje realizuje REIMAGINE TALKS – seriju nedjeljnih live epizoda tokom kojih će učesnici razgovarati o temama važnim #ZaSvakoDijete.

Re-Imagine toughts 4 ReImagine Talks: Napiši, nacrtaj, fotografiši ili snimi svoju priču i osvoji tablet!

PRAVILA UČEŠĆA:

Ako imate od 12 do 18 godina, možete se uključiti u Reimagine kampanju!

Odaberite jednu od ispod ponuđenih tema i izaberite neki od predloženih formata:

  • kratki video (do 1 min)
  • priča (reportaža, tekst, drama, intervju) 200 do 600 riječi
  • fotografija ili foto album
  • crtež ili ilustracija

Svoje radove nam pošaljite na adresu [email protected]

Stručni žiri će odabrati i nagraditi tabletom najbolje radove iz svake oblasti/teme!

Jedna osoba može odabrati više tema, ali za svaku temu može dostaviti maksimalno jedan rad. Maksimalno jedan rad jedne osobe može biti nagrađen. U svakoj epizodi Reimagine Talksa najbolji radovi pristigli do emitovanja te epizode će biti nagrađeni Reimagine Box-ovima. Prva epizoda (ujedno i prva prilika da osvojite nagradu) će biti emitovana u nedjelju, 27. septembra od 19:30h. Nakon emitovanja svih epizoda, žiri će dodijeliti nagrade (tablete) za najboljih osam radova.

Reimagine Talks i vaše teme su:

  • Mentalno zdravlje (Zašto neka ponašanja uzrokuju različita osjećanja, kako prihvatiti i naučiti nositi se sa neugodnim i neprijatnim situacijama? Kako razgovarati o osjećanjima – šta nas muči, šta raduje, a šta rastužuje? Kako da naučimo slušati sebe?)
  • Obrazovanje (Učenje i obrazovanje u Bosni i Hercegovini – prepreke i mogućnosti, funkcionalna pismenost i obrazovni sistem – čemu nas uče, šta učimo i kako nam znanje koje stičemo danas koristi sutra?)
  • Perspektive (IT sektor i mladi u Bosni i Hercegovini; Idemo li u korak sa vremenom i razvojem tehnologije? Koje su prilike i mogućnosti pred nama, a koje prepreke i izazovi?)
  • Aktivizam (Kako djelujemo danas? Šta možemo očekivati sutra? Šta je sve aktivizam i kako svakodnevno možemo doprinijeti zajednici, okolišu i društvu u cjelini?)
  • Muzika (Zašto prednost dajemo jednoj vrsti muzike u odnosu na drugu? Kako muzika utiče na naše raspoloženje? Može li se muzika osjetiti i vidjeti, ili je samo čujemo?)
  • Čist vazduh (Koje su posljedice zagađenja vazduha? Ko sve pozitivno i/ili negativno utiče na zagađenje vazduha? Možemo li obezbijediti čist vazduh za sve?)
  • Radio/TV (Je li prošlo vrijeme radija i TV-a? Šta najviše gledamo i slušamo, kako to utiče na naša razmišljanja i ponašanja? Omiljeni programi, omiljene emisije, omiljeni novinari – čemu nas uče?)
  • Online život (Je li online svijet zabavan? Je li siguran? Ili je pak nesigurniji od svijeta uživo? Da li svakodnevno bježimo od stvarnog, ili bježimo od online svijeta?)
  • Inkluzija (Šta je sve inkluzija? Imamo li svi jednaka prava i jednake šanse? Zašto neki imaju poteškoće, a mi kažemo da imaju posebne potrebe? Kako možemo doprinijeti inkluziji? Kako se osjećaju oni koji su nepravedno izostavljeni? Zašto ih ne vidimo?)

KRITERIJI:

Prilikom izbora će žiri voditi računa o sljedećim kriterijima:

  • Načinu prezentiranja teme;
  • Autorskom stilu za tekst/audio i/ili vizuelnoj prezentaciji za fotografije/crteže/ilustracije ili video;
  • Procjeni pozitivnog efekta na publiku u smislu promovisanja teme i usklađenosti sa misijom UNICEF-a da zagovara i promoviše prava djeteta i mladih;
  • Predstavljanju rješenje problema, odnosno ideje ponovnog osmišljavanja (Reimagine) boljeg svijeta #ZaSvakoDijete.
(Visited 260 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments