Uloga Facebook-a u promociji turizma

27 jan
Poslednjih godina Facebook, kao najpoznatija socijalna mreža na svetu, je postala sve više okrenuta oglašavanju biznisa i usluga. Upravo zato rešili da osmu po redu onlajn radionicu posvetimo Facebook-u i mogućnostima za unapređenje poslovanja u turizmu putem njega.
Kada se prijavite, stići će vam mail sa linkom za praćenje radionice na ZOOM platformi koja će se održati 28. januara u 18:00h. Učešće je potpuno besplatno!
Na radionici posvećenoj Facebook-u u turizmu ćete saznati i naučiti kako da napravite Facebook biznis stranicu, kakav sadržaj trebate da predstavljate svojim pratiocima ili ih dodatno zainteresovati za vaš turistički objekat i usluge koje nudite. Predavanje će vam dodatno pružiti i konkretna znanja i veštine iz oblasti reklamiranja na Facebook Ads platformi (FB Business manager).
Sve odgovore i informacije o Facebook-u dobićete od Marine Ugrinić, social media menadžerke u ICT Hub-u. Marina poseduje bogato iskustvo u oblasti komunikacija, odnosa sa javnošću, digitalnog marketinga i upravljanjem projektima u raznim sektorima, a kao jedan od svojih najistaknutijih kvaliteta u radu ističe veštu transformaciju komunikacijske infrastrukture.
Pozivamo sve predstavnike malih i srednjih preduzeća iz oblasti turizma u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori da se prijave na onlajn radionicu i da putem interaktivnog predavanja, razmene iskustava, individualnih vežbi, konsultacije sa predavačem na licu mesta i materijala za budući rad unaprede svoje veštine i poslovanje.
Događaj se realizuje u okviru USAID-ovog projekta „D-Tour: Unapređenje digitalnih veština za turističke objekte u Srbiji, Bosni i Hercegovini i u Crnoj Gori“ u saradnji sa ICT Hub-om i partnerima JS Guruom iz Bosne i Hercegovine i Digitalizuj.me iz Crne Gore.
(Visited 31 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments