Stručna praksa u hotelijerstvu i turizmu

1 apr

aspira logo – Split Tech City

Poseban naglasak na Visokoj školi Aspira stavlja se upravo na stručnu praksu koju studenti mogu izvoditi u respektabilnim međunarodnim hotelskim kućama te brojnim turističkim agencijama i kompanijama, a koja je sastavni dio kurikuluma. Vjerujemo da stečene vještine omogućavaju studentu po završenom studiju samostalan profesionalni i osobni razvoj.

Studenti studija Međunarodni menadžment u hotelijerstvu i turizmu su povezani s modernim vještinama i strukom kroz niz suradnji s vrhunskim međunarodnim hotelskim kućama i stručnim turističkim udruženjima koje Visoka škola Aspira trenutno ima i koje se neprestano šire. Na taj način studenti iz prve ruke dobivaju povratnu informaciju o svim modernim trendovima struke. Studenti stječu temeljna teoretska, metodološka i aplikativna znanja iz područja hotelijerstva, ugostiteljstva i turizma, ekonomije, prava, informacijske tehnologije, komunikacijskih znanosti i stranih jezika. Svladavaju teoretske i praktične aspekte edukacije kao i potrebne osobine te stječu kompetencije stručnjaka za rad u hotelijerstvu i turizmu.

Tijekom prve dvije godine studija studenti odrađuju po 120 sati stručne prakse godišnje, a cijeli posljednji semestar studija posvećen je stjecanju konkretnog praktičnog znanja.

Godina studija i studijski program – Međunarodni menadžment u hotelijerstvu
1. godina-  Trajanje stručne prakse (orijentacijski trening): 10 dana (120 sati)
2. godina- Trajanje stručne prakse (orijentacijski trening): 10 dana (120 sati)
3. godina- Trajanje stručne prakse: VI semestar (640 sati)

OSNOVNI CILJEVI STRUČNE PRAKSE SU:

  • povezivanje stečenih teorijskih znanja s profesionalnim iskustvima
  • stjecanje dodatnih vještina iz područja menadžmenta u hotelijerstvu i turizmu i drugih djelokruga poslovanja turističkih i ostalih organizacija u kojima se praksa obavlja
  • iznalaženje teme za diplomski rad te stjecanje mogućih preporuka u cilju budućeg zapošljavanja diplomiranih studenata
  • ostvarivanje kontakata i poznanstava u sektoru turizama
  • stvaranje dobrih radnih navika i priprema studenta za poslovni svijet
  • brisanje barijere koju predstavlja prijelaz iz studenskog u poslovni svijet
(Visited 240 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments