SocialNet zapošljava na poziciji: Office Administrator

27 avg

Zaposljavamo‼️ Office administrator

-1 izvršilac

Odgovornosti administrativnog radnika:

Ažuriranje dokumentacije Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije

Rukovanje korporativnom korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima Korištenje tehnike koju radni zadaci zahtjevaju (aparata za kopiranje,skenera i slično)

Popunjavanje i arhiviranje dokumenata

Briga o posjetiocima Vodjenje zapisnika sa sastanaka Rezervacija smještaja, putnih karata, avionskih karata i slični poslovi

Odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i drugih dobara koji se troše na dnevnoj bazi

Vještine i osobine koje bi trebalo da ima administrativni radnik: Organizovanost i pedantnost Izrazita komunikativnost (treba da ima razvijenu sposobnost verbalne i pisane komunikacije)

Analitičnost, sistematičnost i odgovornost

Samostalnost i proaktivnost u rješavanju problema Kooperativnost i ekstrovertnost

Poznavanje poslovne dokumentacije i osnova poslovne korespondencije Vještina brzog kucanja

Poznavanje rada na računaru i programa za vođenje knjiga

Znanje nekog stranog jezika

Prijavi se

(Visited 399 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments