Prijavi se na besplatni webinar “Customer Journey Mapping”

23 mar
Rok prijave 24.03.2021

Upravo customer journey map-a je intuitivan način vizualiziranja podataka koji su nužni za poboljšanje iskustva korisnica i korisnika tvoje usluge. Mapa prikazuje cjelokupni proces ovog puta. Na ovom webinaru naučit ćeš kako poboljšati korisničko iskustvo.

U sklopu ove radionice ćeš:

  • Naučiti primjenu metode customer journey mapiranja preko digitalnih alata;
  • Bolje upoznati svoje korisnice i korisnike;
  • Prepoznati bolne točke procesa kupovine proizvoda ili korištenja usluga kojih do sada možda niste bili svjesni;
  • Definirati trenutke u pred-prodajnom, prodajnom i post-prodajnom procesu koji su dobri, ali i one koji se mogu unaprijediti;
  • „Ući u cipele svojih korisnica i korisnika“ i naučiti razmišljati kao oni.

Ko su predavači?

Tim predavača čini sjajni dvojac iz kompanije Prokotip. Radi se o jednoj od prvih kompanija u regiji koja koristi metodologiju service designa za inovaciju, odnosno unaprjeđenje postojećih i dizajniranje novih usluga orijentiranih prema potrebama krajnjih korisnika. Industrija service designa u zapadnoj Europi i sjevernoj Americi posljednja dva desetljeća bilježi značajan rast. Razlog tomu je što su primjene service designa ogromne, a baziraju se na empatičkom razumijevanju potreba korisnika i korisnica na kojima se onda mogu dizajnirati digitalne i ne-digitalne usluge. Većina digitalnih rješenja rijetko se uspješno implementira. Upravo uz pomoć Service Design i empatičkih istraživanja korisnika i korisnica povećava se vjerovatnost uspješne digitalne transformacije.

Antun Paradžik – Service Design Researcher

Antun je kao voditelj istraživanja, prva osoba koja projekt uzima u ruke. Njegov analitičan i fokusiran um ne dopušta slučajnosti i manjak informiranosti, zato u svakoj fazi istraživanja nerijetko pročita nekoliko stručnih knjiga, prođe sva relevantna istraživanja i poput kameleona se integrira u industriju koja je tema projekta. Kao service designera, kod istraživanja posebno ga inspirira moć podataka koje ova faza može proizvesti i njezin značaj za inovacijski proces.

Matko Šestan – Service Design Strategist

Matko je u Prokotipu zadužen za razvoj projekata s digitalnim predznakom te spaja proces service designa sa znanjima koja je usvojio radom u marketinškim agencijama, IT kompanijama i korporacijama. On je osoba koja će prije projekta napraviti inicijalnu analizu poslovanja, detektirati potencijalne teme suradnje, strateški usmjeriti projekt i na kraju pronaći načine implementacije digitalnog rješenja.

Nisu potrebna nikakva prethodna znanja da bi učestvovao ili učestvovala na webinaru. Važno je da želiš unaprijediti svoju uslugu ili proizvod. Webinar će biti zasnovan na praktičnim vježbama koje će ti pomoći da bolje razumiješ svog korisnika ili korisnicu.

Sve što je potrebno je da ispuniš prijavu i da se na webinar priključiš preko svog računara (desktopa ili laptopa), a ne preko mobitela, da bi mogao ili mogla učestvovati u praktičnim vježbama.

Zauzmi svoje besplatno mjesto na webinaru čim prije, jer je broj mjesta ograničen na 30. Prijave su otvorene do 24.3. ili do popunjenja mjesta. Webinar će se održati putem zoom linka 25.3.2021. godine u 18 sati. Ako imaš pitanja, slobodno ih napiši u komentaru ispod članka ili na email [email protected]

Radujemo se tvojoj prijavi, više informacija pronađi OVDJE.

(Visited 85 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments