Poziv za studente/ice na radionicu “Razvoj i unapređenje medijske i informacijske pismenosti i kritičkog mišljenja”

17 okt
Rok prijave 30.10.2019

  1. Student/ica si?
  2. Želiš učiniti „više od neophodnog“ tokom studija?
  3. Želiš da saznaš nešto više o komunikaciji, medijima i informacijamau digitalnom dobu?
  4. I, najvažnije, želiš da sam/a kreiraš profesionalni medijski sadržaj?(uz našu pomoć u vidu mentorstva)

Ukoliko si potvrdno odgovorio/la na sva pitanja,onda te pozivamo da nam se pridružiš! Četiri javna univerziteta iz Bosne i Hercegovine u okviru programa „Dijalog za budućnost“ (koji implementiraju UNDP, UNICEF i UNESCO u partnerstvu sa Predsjedništvom Bosne i Hercegovine, a koji se finansira sredstvima Ureda Ujedinjenih nacija za podršku izgradnji mira / Fonda za izgradnjumira), realizuju projekat „Medijska i informacijska pismenost u funkciji razvoja kritičkog mišljenja i zagovaranja mladih“.

U okviru projekta, realizujemo radionice za studente o razvoju i unapređenju medijske i informacijske pismenosti i kritičkog mišljenja. Sve što treba da uradiš jeste da se prijaviš na sljedećem linku.

Radionice će se održati u Sarajevu, Istočnom Sarajevu, Banjoj Luci i Mostaru, i na svakoj će učestvovati do 20 studenata. Tokom radionica naučit ćete o važnosti medijske i informacijske pismenosti u digitalnom dobu, ali i o nužnosti kritičkog promišljanja svijeta oko nas. Naučit ćete i koji su alati dostupni i potrebni da biste sami kreirali medijski sadržaj, a potom uz mentorstvo predavača, definisati problem i temu o kojoj ćete pisati svoj tekst, napraviti fotografije, infografike, video ili audio zapise, tj.kombinacije navedenog.

Svi radovi će, nakon mentorisanja i recenziranja,biti objavljeni na blogu. Autori/ce tri najbolja rada osvojit će vrijedne nagrade!

Prijave su otvorene do 30.10.2019.

Ukoliko imaš dodatnih pitanja možeš se javiti na: [email protected] ili [email protected]

(Visited 198 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments