Poziv na drugo takmičenje mladih inovatora “Vispak Innovation Challenge”

28 feb
Rok prijave 18.03.2020

 

Nakon uspješno organizovanog Vispak Innovation Challengea u oktobru 2018. godine, Vispak ponovo organizuje takmičenje za mlade i studente, te nastavlja rad sa onima koji su spremni za stvarne poslovne izazove.

Vispak Innovation Challenge je takmičenje namijenjeno mladim inovatorima od 18 do 25 godina. Ono pruža mogućnost studentima i mladim ljudima da, kroz inovativan pristup stvarnim poslovnim slučajevima, predstave sebe, steknu nova praktična znanja, poslovne kontakte, razviju prezentacijske vještine ali i osvoje vrijedne novčane nagrade.

Za učešće na ovogodišnjem Vispak Innovation Challenge-u potrebno je okupiti tim od tri osobe, odabrati jedan od dva poslovna slučaja; “Instant napici – prati ritam nove generacije”, gdje je za Vispak kategoriju instant napitaka potrebno pronaći tačku diferencijacije na tržištu ili “Strategija pozicioniranja krema na tržištu”, gdje je potrebno osmisliti inovativanu strategiju za repozicioniranje krema na tržištu. Nakon odabira slučaja pravi se koncept na izazove u smjeru inovativnog djelovanja, te je potrebno snimiti kratki video koji prezentuje ideju i postaviti ga na Youtube kanal. Prijave i slanje rješenja moguće je vršiti do 18 .03. 2020.

Finale takmičenja Vispak Innovation Challenge održat će se 27. i 28. 03. 2020. u kompaniji Vispak, gdje će svoje inovativne ideje prezentovati osam grupa koje uđu u finale takmičenja.

Tri najbolja rješenja poslovnih slučajeva kompanija Vispak dd Visoko nagrađuje novčanim nagradama u vrijednosti od:

1.mjesto – 1.500 KM
2.mjesto – 1.000 KM
3.mjesto – 500 KM

Osim novčanih nagrada studenti mogu osvojiti: studentsku praksu u jednoj od vodećih prehrambenih kompanija u BiH, pripravnički angažman, dodatne edukacije i seminare. Detaljne informacije možete dobiti na [email protected] ili putem web stranice.

 

Više informacija potražite na linku.

(Visited 231 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments