Ožujsko Business Case Challenge 2020. – Studentsko takmičenje u rješavanju poslovne studije slučaja

8 nov
Rok prijave 01.12.2020

Kompanija Molson Coors u saradnji sa Centrom za razvoj karijere organizuju takmičenje u rješavanju poslovne studije slučaja “Ožujsko Business Case Challenge”. U pitanju je takmičenje u kome se pred studente postavljaju realni poslovni izazovi, tako da oni, nudeći kreativna rješenja, stiču praktično iskustvo i priliku da osvoje nagrade u vrijednosti od 1000, 500 i 300KM za prva tri mjesta. Poziv za takmičenje i dodatne informacije nalaze se u nastavku saopštenja.

Žuja te zove na takmičenje u studiji slučaja! Budi kreativan, osmisli projekt i osvoji vrijednu nagradu!

Smatraš da si kreativan/na?

Vjeruješ da tvoji prijatelji i ti imate ideje koje su originalne, zanimljive i primjenjive?

Okupi ekipu, osmislite projekt koristeći svoje znanje, kreativnost i uz timski rad osigurajte vrijedne nagrade i neprocjenjivo iskustvo!

Na koje teme se možete prijaviti?

  • Društveno-odgovorna Žuja (društveno-odgovorna kampanja)

Kako do rješenja?

Napravite istraživanje/ anketu, pitajte prijatelje šta misle o Ožujsko brandu, o njegovim prednostima i nedostacima, o konkurenciji na tržištu, i napravite SWOT analizu Ožujskog piva i dva glavna konkurenta na tržištu BiH.
Napravite istraživanje/ anketu na izabranu temu koje će biti osnova za kreiranje projekta.
Osmislite projekt na neku od zadanih tema.
Razradite projekt sa detaljno definiranim aktivnostima, vremenskim okvirom, zaključcima.
I na kraju, dobro se zabavite, doživite neprocjenjivo iskustvo i osvojite vrijedne nagrade!
Ko može da sudjeluje?

Učešće mogu uzeti studenti svih fakulteta u timovima od dvoje, maksimalno troje članova!

Prijave slati na [email protected].

Rok za slanje prijava je 01.12.2020. godine. Više informacija o temama studije slučaja, pravilima takmičenja, i nagradama pronađite na www.cerk.info.

Svi timovi koji se prijave do 20. novembra će imati mogućnost prisustvovati online događaju „MOLSON COORS BUSINESS ACADEMY“ na kojem će domaći i inostrani predavači govoriti o interesantnim temama iz oblasti marketinga, koja će biti korisna za izradu samih radova/rješenja.

Rok za predaju finalnih radova je 15.12.2020. godine.

Format rješenja: Prezentacija (u fomatu po izboru) i projekt u WORD dokumentu.

Učestvujte, naučite nešto novo, zabavite se i osvojite vrijedne nagrade! Ukoliko epidemiološki uslovi ne dozvole održavanje finala uživo, biće održano putem online platforme Zoom.

(Visited 78 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments