Kako privući i zadržati vrhunske talente otkrijte na 12. HR Days konferenciji

25 jan

Pretpostavka je da se barem 30 posto svih proizvoda kupljenih online vraća pošiljatelju. Ništa strašno, zar ne? Ljudi se nerijetko znaju predomisliti, proizvod se jednostavno vrati, a trgovac ga kasnije ponovo može prodati.

Nažalost, a znaju to svi oni zaduženi i odgovorni za selekcijske procese, odnosno zapošljavanje, sa sličnim postotcima ‘muku mučimo’ i u šarenom svijetu ljudskih potencijala. Samo što u pitanju nije povrat robe nego se radi o – ljudima.

Prema podacima objavljenim na BambooHR.com, čak 31 posto zaposlenika je tokom karijere dalo otkaz unutar šest mjeseci od zapošljavanja. Imajući u vidu kako neželjeni odlazak zaposlenika kompaniju može koštati i do 4 puta (!) iznosa godišnje plate radnika koji je otišao, jasno je koliko je važno pronaći pravi fit i brinuti o našim zaposlenicima.

U okviru nadolazeće HR Days konferencije, koja će 8. i 9. maja u Rovinju okupiti regionalnu HR zajednicu, odlučili smo se na sveobuhvatan način, učenjem na temelju stvarnih iskustava te upoznavanjem praktičnih i primjenjivih rješenja, uhvatiti u koštac s ovim gorućim izazovom.

Zapošljavanje onih ‘koji će ostati'…

U tome će nam pomoći dr. Maggi Evans. Nenadmašna autorica, poslovna konzultantica i komunikatorica, u Rovinju će odraditi ‘dvostruki posao’.

Svojim predavanjem Transforming Underachievers & Getting Everyone on the Pitch odškrinut će vrata iz kojih se krije odgovor na pitanje „Kako probuditi skrivene talente i vratiti motivaciju svojim zaposlenicima?“.

S druge strane, radionica Driving profit and increasing predictive validity in recruitment pod njenim vodstvom naglasak će staviti na zapošljavanje kandidata koji u našem timu zasjati punim sjajem. I zadržati se u njemu.

Radionica traje dva sata, a u njenom fokusu će se naći studija slučaja, odnosno priča jednog od klijenata dr. Evans koji nikako nije uspijevao zaposliti ljude u prodaji koji će biti uspješni i/ili koji će se duže zadržati u tvrtkinom timu.

Uz podršku i savjete dr. Evans te razmjenu mišljenja s drugim učesnicima radionice, doći ćete do odgovora na sljedeća pitanja:

  1. Kako zaista razumjeti problem i prepoznati prilike?

U ovom slučaju, klijent je prepoznao da njihov postupak zapošljavanja u prodaji nije funkcionirao. Odabirali su ljude koji ili nisu bili uspješni ili nisu dugo ostajali. To im je stvaralo troškove. Također su primijetili da najbolji prodajni predstavnici s dugotrajnim iskustvom znatno doprinose ukupnom prihodu tvrtke. Stoga su željeli poboljšati odabir izvrsnih prodajnih predstavnika koji će ostati.

  1. Kako izgleda izvrsnost?

Sljedeći korak bio je razumjeti što čini razliku – koje su vještine, pozadine, motivacije i iskustva najboljih izvođača? Što je drugačije kod tih ljudi u usporedbi s manje uspješnima? Pojavili su se neki iznenađujući rezultati koji su pokazali zašto prethodni pristupi nisu djelovali.

  1. Možemo li dosljedno birati izvrsne ljude?

Dr. Evans je razvila sveobuhvatan pristup zapošljavanju s ciljem povećanja prediktivne valjanosti. To je uključivalo intervjue, psihometriju i radne uzorke.

  1. Na koje sve načine možemo pristupiti novim talentima?

S jasnim razumijevanjem stvarnih razlika među kandidatima, mogli smo identificirati na kojim bismo sve mjestima mogli pronaći odgovarajuće kandidate? To je otvorilo nova mjesta za pronalaženje talenata, proširujući bazen izvan onih s iskustvom u sektoru (u ovom slučaju, stavljajući veći naglasak na ljude koji brzo uče).

  1. Kako implementirati, ukorijeniti i usavršiti?

Završna faza (i ona još uvijek traje) bila je posvećena obuci, komunikaciji, implementaciji i prikupljanju povratnih informacija (iz poslovanja, kandidata i tima za zapošljavanje). Koristili smo podatke za praćenje utjecaja i usavršavanje našeg pristupa.

Nemojte propustiti priliku usavršiti svoje prakse u upravljanju ljudskim potencijalima. Pridružite nam se 8. i 9. maja u Rovinju, na 12. HR Days konferenciji. Budite s najvećima!

(Visited 35 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments