Opis zadatka
Za potrebe promocije i prodaje proizvoda, kako novih preduzetnica podržanih u sklopu projekta, tako i postojećih, udruženju “Duga” potreban je ekspert za potrebe unapređenja online prodaje proizvoda, putem društvenih mreža i web prodavnice koja je smještena na zvaničnoj internet stranici udruženja. Online prodavnica ima ulogu predstavljanja i promocije svakog pojedinačnog proizvoda na način da pruži neophodne informacije o istorijskoj/kulturnoj pozadini proizvoda, način izrade, vrste korištenih materijala, cijeni, kao i drugih neophodnih informacija. Na osnovu toga potrebno je analizirati postojeće online kanale komunikacije, društvene mreže (facebook,instagram), povezati web shop sa Facebook-om, identifikovati kanale oglašavanja i napraviti branding strategiju koja će uključivati jedinstven vizualni identitet, potencijalne ambasadore brenda i svakodnevno voditi računa o online kanalima komunikacije, u skladu sa razvijenom strategijom, marketing planom i planom prodaje.
Od angažovane osobe se očekuje sljedeće:
- analiza postojećih online kanala komunikacije udruženja (Facebook, Instagram)
- dostaviti kratak opis marketing aktivnosti (program rada) sa jasnim ishodima koje će one imati
- priprema i kreiranje objava za društvene mreže i online kanale komunikacje
- povezati web shop sa Facebook-om (omogućiti narudžbu putem društvenih mreža)
- identifikovati kanale oglašavanja i napraviti branding strategiju koja će uključivati jedinstven vizuelni identitet, potencijalne ambasadore branda i slično
- svakodnevno voditi računa o online kanalima komunikacije
Poziv je otvoren do 18. maja 2020. godine.
Ponude možete poslati na mail adresu [email protected].
Rezultati poziva će biti poznati dva dana nakon zatvaranja poziva.
Angažman je predviđen na period od dva mjeseca sa početkom od 21.maja 2020. godine