CPCD zapošljava!

24 nov
Rok prijave 10.12.2021

Centar za promociju civilnog društva (CPCD) je neprofitna organizacija osnovana 1996. godine u Sarajevu, a djeluje na području cijele BiH i regije zapadnog Balkana kroz pružanje kvalitetnih programa i usluga organizacijama, medijima, poslovnom sektoru, vlastima, građanima/kama i poticanje njihove međusobne saradnje i umrežavanja.

U zadnjih 25 godina CPCD se etablirao kao organizacija koja jača kapacitete organizacija i samog civilnog društva pružajući tehničku, savjetodavnu, zagovaračku i grant podršku.

Tražimo profesionalne, komunikativne, motivisane, entuzijastične, proaktivne osobe, koje su spremne raditi u timu!

Na osnovu ukazanih potreba, CPCD raspisuje oglase za prijem u radni odnos na određeno vrijeme:

  1. Menadžer/ica projekta  (1 izvršitelj/ka)

Menadžeri/ica projeka direktno je odgovoran/na za upravljanje cijelim programom te vođenje tima. Direktno komunicira sa direktoricom, menadžericom finansija i menadžericom programa kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim programskim i finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la programsko i finansijsko poslovanje u okviru projekta.

Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:

  • Univerzitetska diploma (poželjno fakultet društvenog smjera)
  • Najmanje 5 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na poslovima upravljanja projektima
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
  • Odlična pisana i usmena komunikacija
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije

Lični pristup poslu:

  • Posvećenost dosezanju organizacijskih ali i projektnih ciljeva
  • Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
  • Analiza i sinteza su osnovni pristupi u svakom zadatku
  • Ljudi su ključan faktor za uspješnog svakog tima
  • Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
  • Proaktivnost, inovativnost,  strateška orijentiranost i komunikativnost
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom
  • Fleksibilnost i prilagodljivost svim poslovnim izazovima
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine
  • Opredjeljenost prema timskom radu
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju

2. Menadžer/ica grantova  (1 izvršitelj/ka)

Menadžeri/ica grantova direktno je odgovoran/na za upravljanje cijelim programom dodjele  i praćenja grantova, što uključčuje i vođenje tima za ovu projektnu oblast. Direktno komunicira sa direktoricom, menadžericom finansija i menadžericom projekta kao i sa drugim projektnim osobljem, kako bi u skladu sa internim finansijskim procedurama, zahtjevima donatora i pozitivnim zakonskim propisima procesuirao/la finansijsko poslovanje u okviru projekta.

Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:

  • Univerzitetska diploma (poželjno Ekonomski fakultet)
  • Poželjno poznavanje programa Quicken
  • Najmanje 5 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na dodjeli i praćenju grantova, poželjno iskustvo u istim ili sličnim poslovima u regiji Zapadnog Balkana
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
  • Odlična pisana i usmena komunikacija
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije

Lični pristup poslu:

  • Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje
  • Sposobnost samostalnog  izvršenja zadataka od početka do kraja procesa
  • Proaktivnost, inovativnost usmjerena ka rješavanju izazovnih situacija
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom
  • Fleksibilnost i prilagodljivost svim poslovnim izazovima
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine i zemalja regije Zapadnog Balkana
  • Opredjeljenost prema timskom radu
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju

3. Službenik/ca za grantove (1 izvršitelj/ka)

Službenik/ca za grantove  je odgovoran/na za planiranje i implementaciju jedne komponente projekta koja se tiče dodjele i praćenja implementacije grantova drugim organizacijama. Direktno komunicira sa projektnom menadžericom, drugim projektnim osobljem, partnerima i organizacijama civilnog društva. Projektnoj menadžerici osigurava tačne, pravovremene i pravilno dokumentirane aktivnosti i isporuku rezultata unutar zadatog programskog portfolia.

Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:

  • Univerzitetska diploma  (poželjno)
  • Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama, ili javnom sektoru i vladinim tijelima, na razvojnim projektima u okviru kojih je bio/bila zadužena za dodjelju i praćenje grantova
  • Vozačka dozvola B kategorije i iskustvo
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije

Lični pristup poslu:

  • Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine i zemalja Zapadnog Balkana
  • Sposobnost samostalnog  izvršenja zadataka od početka do kraja procesa
  • Proaktivan pristup, strateška orijentiranost i komunikativnost
  • Spremnost za samostalan rad ali i rad u timu
  • Proaktivnost i inovativnost

4. Projektni/a službenik/ica (2 izvršitelja/ke)

Projektni/a službenik/ca direktno je odgovoran/na za planiranje i implementaciju jedne komponente projekta. Direktno komunicira sa projektnom menadžericom, drugim projektnim osobljem, partnerima i organizacijama civilnog društva. Projektnoj menadžerici osigurava tačne, pravovremene i pravilno dokumentirane aktivnosti i isporuku rezultata unutar zadatog programskog portfolia.

Pored opštih zakonskih uslova za zasnivanje radnog odnosa, kandidati/kandidatkinje trebaju ispunjavati i posebne uslove:

  • Univerzitetska diploma (poželjno)
  • Najmanje 3 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama, ili javnom sektoru i vladinim tijelima, na razvojnim projektima usmjerenim na civilno društvo
  • Vozačka dozvola B kategorije i iskustvo
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije
  • Poznavanje principa digitalnog marketinga će se smatrati prednošću

Lični pristup poslu:

  • Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine i  zemalja Zapadnog Balkana
  • Proaktivan pristup, strateška orijentiranost i komunikativnost
  • Spremnost za samostalan rad ali i rad u timu
  • Proaktivnost i inovativnost

Sva radna mjesta su u Sarajevu.

Očekivani period trajanja ugovora je do decembra 2023. godine,  sa mogućnošću produženja.

Motivaciono pismo i CV (sa minimalno 3 reference/kontakti prethodnih poslodavaca) je potrebno poslati putem emaila na [email protected] najkasnije do petka  10.12.2021. godine do 17:00. U naslovu emaila obavezno naznačiti poziciju za koju se prijavljujete.

Kandidati/kinje čija aplikacija bude odobrana za drugi krug selekcije će biti obaviješteni o datumu, mjestu i vremenu održavanja intervjua.

(Visited 402 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments