ASA OSIGURANJE zapošljava: Saradnik za podršku prodaji – (m/ž)

18 avg

 

Postanite dio uspješnog tima

ASA OSIGURANJE d.d. je domaće osiguravajuće društvo koje je počelo sa radom u oktobru 2007. godine. U relativno kratkom periodu svog postojanja izraslo je u respektabilnu osiguravajuću kuću sa značajnim poslovnim rezultatima i rasprostranjenom mrežom od 12 filijala u glavnim ekonomskim centrima kao što su Sarajevo, Zenica, Tuzla, Mostar, Travnik, Bihać, Goražde, Banja Luka, Prijedor, Bijeljina, Doboj i Istočno Sarajevo, te više od 50 prodajnih mjesta širom BiH. Jedna od osnovnih komparativnih prednosti ASA OSIGURANJA je brzina obrade i isplate odštetnih zahtjeva gdje prema zvaničnim dostupnim podacima, u protekle četiri godine, zadržava lidersku poziciju. Društvo je usmjereno ka intenzivnom unapređenju svojih ljudskih resursa. Kontinuiranim edukacijama i učešćem u različitim projektima, omogućava se zaposlenicima razvoj u njihovim profesionalnim oblastima i daje mogućnost internog napredovanja. ASA OSIGURANJE u svojoj ponudi ima kompletnu paletu proizvoda neživotnog osiguranja – osiguranje osoba, vozila i imovine sa preko 80.000 klijenata.

 

Glavne odgovornosti i zadaci:

Priprema standardne ponude osiguranja na zahtjev prodaje, proslijeđuje upite o posebnim zahtjevima Sektoru podrške prodaji i sarađuje u kreiranju posebnih ponuda osiguranja.
Provjerava formalnu ispravnost ponuda osiguranja, unosi ih u sistem i izdaje polise u definisanim slučajevima ili ih proslijeđuje u Sektor podrške prodaji.
Odgovara na upite klijenata zastupnika o standardnim tehničkim pitanjima i postojećim ugovorima u definisanim slučajevima. Svi ostali upiti se proslijeđuju u Sektor Podrške prodaji.
Prikuplja i obrađuje podatake i dokumentaciju potrebne za sklapanje/raskid ugovora o zastupanju, te vodi evidenciju o zaključenim ugovorima sa zastupnicima.
Informiše prodaju o novim proizvodima osiguranja, prodajnim akcijama i sl.
Odgovara na upite prodaje u vezi karakteristika proizvoda osiguranja, obima osiguravajućeg pokrića, popusta i doplataka, procjene rizika itd
Sudjeluje u aktivnostima na razvoju i edukaciji prodaje (seminari, nagrađivanje, savjetovanje).
Snabdijeva prodaju potrebnim radnim i propagandnim materijalom (brošure, uslovi, tarife, prezentacije itd.)
Naručuje, zaprima i distribuira različitu dokumentaciju prodaji (obrazci stroge evidencije, ponude, uplatnice, izvještaji o dužnoj premiji, neispravni dokumenti i sl.)
Prikuplja dokumentaciju u svrhu obnavljanja polisa osiguranja za prodaju.
Preuzima žalbe klijenata, proslijeđuje ih Direktoru i pruža mu/joj podršku u obradi žalbi.
Vodi poslovnu korespodenciju, zapisnike, bilješke, sastavlja izvještaje i sl.
Sarađuje i komunicira sa drugim organizacijskim jedinicama radi razmjene poslovnih informacija.
Obavlja druge poslove prema nalogu rukovodioca.

Uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju:

 

SSS/VŠS/VSS;
Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima;
Poznavanje rada na računaru;
Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač;
Spremnost na fleksibilno radno vrijeme i timski rad;
Izražene komunikacijske vještine;
Izražena sistematičnost u radu.

Ukoliko posjedujete tražene vještine i iskustva, vaše prijave, uz priloženu biografiju i reference možete slati na [email protected]

Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.

Mjesto rada: Banja Luka

(Visited 520 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments