Pozicija rada:
Help Desk Administrator – (m/Ž)
Glavne odgovornosti i zadaci:
- Nadgleda, koordinira i instalaciju hardware-a, software-a i adnimistraciju istog;
- Montira računarsku i IT opremu;
- Vrši update, distribuciju i trening za korištenje novih verzija rješenja;
- Instalacija i podešavanje radnih stanica, spajanje na LAN/WAN mrežu;
- Vrši instalaciju servera, klijenata i sve druge operacije potrebne za konfiguraciju e-mail software-a;
- Vrši instalaciju OS i aplikacija, klijenata i sve druge operacije potrebne za konfiguraciju e-mail software-a;
- Pruža podršku korisnicima putem portala, telefonom i direktnim pristupom ili delegira probleme višem stručnom nivou;
- Otklanja probleme, kvarove na OS i aplikacijama;
- Evidentira help desk probleme i priprema i prezentira izvještaje o završenim aktivnostima;
- Ostali srodni poslovi po nalopgu nadređenih.
Uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju:
- IV stepen – srednja stručna sprema;
- 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- Komunikativnost i sugestivnost;
- Analitički pristup rješavanju problema;
- Poznavanje engleskog ili njemačkog jezika;
- Vozačka dozvola B kategorije i spremnost na terenski rad;
- Spremnost na fleksibilno radno vrijeme i timski rad.
Ukoliko posjedujete tražene vještine i iskustva, vaše prijave, uz priloženu biografiju i reference možete slati na [email protected]
Konkurs je otvoren deset dana od dana objavljivanja.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.
(Visited 604 times, 1 visits today)