Asa Osiguranje u potrazi je za novim kolegom ili kolegicom

20 jul
Rok prijave 24.07.2020

Pozicija rada:

Help Desk Administrator – (m/Ž)

Glavne odgovornosti i zadaci:

  • Nadgleda, koordinira i instalaciju hardware-a, software-a i adnimistraciju istog;
  • Montira računarsku i IT opremu;
  • Vrši update, distribuciju i trening za korištenje novih verzija rješenja;
  • Instalacija i podešavanje radnih stanica, spajanje na LAN/WAN mrežu;
  • Vrši instalaciju servera, klijenata i sve druge operacije potrebne za konfiguraciju e-mail software-a;
  • Vrši instalaciju OS i aplikacija, klijenata i sve druge operacije potrebne za konfiguraciju e-mail software-a;
  • Pruža podršku korisnicima putem portala, telefonom i direktnim pristupom ili delegira probleme višem stručnom nivou;
  • Otklanja probleme, kvarove na OS i aplikacijama;
  • Evidentira help desk probleme i priprema i prezentira izvještaje o završenim aktivnostima;
  • Ostali srodni poslovi po nalopgu nadređenih.

Uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju:

  • IV stepen – srednja stručna sprema;
  • 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Komunikativnost i sugestivnost;
  • Analitički pristup rješavanju problema;
  • Poznavanje engleskog ili njemačkog jezika;
  • Vozačka dozvola B kategorije i spremnost na terenski rad;
  • Spremnost na fleksibilno radno vrijeme i timski rad.

Ukoliko posjedujete tražene vještine i iskustva, vaše prijave, uz priloženu biografiju i reference možete slati na [email protected]

Konkurs je otvoren deset dana od dana objavljivanja.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.

(Visited 584 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments