Zašto svi imaju iste fotografije?

4 mar

Iako treba priznati da su ljudi emotivna bića krajnje osjetljiva na estetiku, koja nam svakodnevicu čini zabavnijom i ljepšom, kada se radi o društvenim mrežama ta estetika je počela uključivati skoro identične fotke koje kruže društvenim mrežama.

Posebno ako pratite blogere ili one koji to žele biti, vidjet ćete da postoji neki nepisani kod koje i kakve fotografije trebaju krasiti jednu savršenu galeriju, pa će vam se nerijetko dogoditi da prilikom skrolanja neprestano imate osjećaj već viđenog i doživljenog.

Prva i najvažnija, koju nikada nećete moći zaobići je slika šalice kave na nekom zgužvanom pokrivaču i pored časopisa otvorenom na stranici ispisanoj velikim slovima, ukrašenim cvijećem odgovarajuće boje s dubokom porukom o miru i spokoju, ljubavi prema sebi i uživanju u malim stvarima.

Budući da je estetski doživljaj postao daleko važniji od sadržaja, godišnja doba će dakako uvijek biti jako važna, jer će od toga ovisiti i boje na svemogućem insta feedu, koji je od putopisa postao životopis, koji savršeno opisuje estetski sentiment vlasnika i treba poslati točno određeni emotivni vibe u prebrzom insta trenutku.

Klizeći kroz feed, kao prepone strateški su postavljeni satovi, kroasani, šalice kave, lišće, magnolije, snijeg i jelke da vam upotpune trku do instantne emotivne satisfakcije kroz savršeni sklad boja

Ali što je onda odgovor zapitat ćemo se? Što ako imamo nešto za kazati, a nemamo ideju za neku drugačiju fotku?

Ne smijemo biti licemjerni i praviti se da nismo svi koji smo aktivni na društvenim mrežama i sami nekada bili tamo.

Svi smo mi pokušavali replicirati tu emociju koju je netko već dočarao… Ipak bez obzira na to, prezasićenost društvenih mreža upravo tim istim sadržajima nameće zaključak da pored algoritamske postoji i realna stvarnost, u kojoj žive realni ljudi koji ne pate za doživljavanjem izlizanih emocija i kopiranih sjećanja.

Koji su sve manje inspirirani, a sve više zgroženi društvenim mrežama na kojima se ponavljanjem istog pokušava uvijek prodati novo – emocija, doživljaj i konzumiranje koda za popust.

Koji traže inspiraciju, nova znanja ili zabavu, a ne priliku za učešće u nekritičnoj masi zborskog izvođenja hvalospjeva repliciranim slikama iz magazina, koji je u nekoj paralelnoj stvarnosti nekada bio tražen.

 

/manager.ba/

(Visited 76 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments