Započeo X ciklus studentske prakse na najvećoj info platformi za mlade

20 sep

Orijentacijskim sastankom koji je održan jučer (četvrtak 19.9) u prostorijama Munja Inkubatora započeo je novi X ciklus studentske prakse na najvećoj info platformi za mlade – Hoću.ba. Ukupno 18 studenata različitih fakulteta ušlo je u drugi krug selekcije, a početkom naredne sedmice nakon što kandidati realiziraju svoje kreativne zadatke, lista polaznika prakse bit će finalizirana.

U posljednjih 7 godina MUNJA je uspješno organizirala 9 različitih ciklusa programa obuke i prakse koju je završilo blizu 90 mladih iz različitih dijelova BiH.

O PROGRAMU PRAKSE

  • MUNJA Inkubator društvenih inovacija sa sjedištem u Sarajevu jedna je od vodećih organizacija u oblasti osnaživanja mladih na nivou BiH sa 18 godina iskustva, kroz čije programe je prošlo više od 100.000 mladih. Krajem 2015. godine MUNJA je pokrenula info platformu HOĆU.ba koja je ubrzo postala najposjećenija platforma za osnaživanje mladih sa blizu milion pojedinačnih posjetitelja, 110.000 pratitelja na društvenim mrežama, sa junior PR timom u 72 grada i uz 5.000 korisnih informacija, priča, videa, savjeta i prilika koje objavljuje godišnje.
  • Studenti koji postanu stažisti imat će prilike da kroz 4 mjeseca nauče praktično o svim aspektima rada ove platforme, upoznaju se sa nizom aktera i kreiraju mrežu poslovnih kontakata, usavrše niz praktičnih vještina, uz certifikat za obavljenu praksu kao i mogućnost plaćenog angažmana nakon prakse.
  • Studenti će realizirati dio prakse u uredu Munja Inkubatora (Skenderija 15), dio su online aktivnosti, a dio su praktične aktivnosti i razni događaji na terenu.
  • Ukupno praksa se sastoji od 30 sati obuke i 160 sati praktičnog rada uz mentorsku podršku prema fleksibilnom rasporedu kojeg dogovara svaki polaznik sa Munja Inkubatorom.
  • Program je besplatan za sve polaznike koji budu odabrani.

OBLASTI I TEME PRAKSE:

  • Omladinski informativni rad – EU praksa, prilagođeni kanali i jezik komunikacije sa mladima
  • Kreiranje sadržaja prilagođena mladima (priča, reportaža, intervju, infografika, foto priča, gif, video, story i dr.)
  • Izvori i resursi za informiranje mladih
  • Mapiranje ključnih aktera koji rade sa mladima
  • Administriranje i funkcioniranje portala (wordpress)
  • Upravljanje društvenim mrežama u okviru platforme (FB, IG)
  • Administriranje i kreiranje elektronskog magazina
  • Rad sa elektronskim medijima (TV i Radio)
  • Tehnike i načini komunikacije sa ključnim akterima
  • Event management
  • NVO management

(Visited 207 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments