Višesatno sjedenje na poslu smanjuje životni vijek i šteti zdravlju

15 sep

Sjediš li za radnim stolom cijeli dan? Mnogi poslovi zahtijevaju sjedenje cijeli dan, najčešće 8 sati dnevno sa vrlo kratkom pauzom. Ovi sati sjedenja, mogu biti štetni za naše zdravlje. Nova studija objavljena u “British Journal of Sports Medicine”, otkrila je da se takvi sjedeći radni dani mogu jedino nadoknaditi vježbom – konkretno 30 do 40 minuta umjerene do intenzivne fizičke aktivnosti dnevno, kako bismo pozitivno uticali na svoje zdravlje i produžili svoj životni vijek.

Nedavna studija je dokumentovala 44.370 osobe u četiri zemlje. Prema dobijenim podacima, umjerena do snažna aktivnost smanjuje rizik od bolesti i smrti za one, koji su vodili sjedilački život. Za one koji mnogo vremena provode sjedeći (8 do 10 sati), vježba je jedini način da se smanji ovaj rizik.

Sa 30 do 40 minuta umjerenog do intenzivnog vježbanja dnevno, smanjuje se rizik od bolesti i smrti uzrokovan dugotrajnim sjedenjem na poslu, pišu autori. Biciklizam, hodanje, trčanje, pa čak i vrtlarstvo, mogu biti od pomoći u ispunjavanju naše dnevne kvote za vježbanje, pokrećući nas i povećavajući broj otkucaja srca.

Ovo istraživanje je u skladu sa najnovijim savjetima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO). Smjernice Svjetske zdravstvene organizacije o fizičkoj aktivnosti i dugom sjedenju, kažu da se „smanjenje sjedilačkog ponašanja preporučuje svim starosnim grupama i sposobnostima“.

– mymodernmet.com

 

 

(Visited 35 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments