Uz pomoć ličnog brendinga lakše do novih poslovnih prilika

24 jan

Lični brending je naša “valuta”. Pomaže nam da našu ekspertizu povežemo sa ličnošću i ličnim pristupom, koji nas razlikuje od konkurencije i koji će nam omogućiti da lakše dođemo do novih poslovnih prilika, pojasnila je Dženeta Schitton pravna analitičarka i digital marketing/branding savjetnica za Akta.ba

Lični brending je itekako značajan za vlasnike kompanija, a posebno je važan za vlasnike novih kompanija.

“Ovo se posebno odnosi na primjere, kada je vlasnik stručnjak na području kojim se kompanija bavi. Na taj način promocijom i dokazivanjem svog kredibiliteta kao stručnjaka na tom području pomaže da se dio te percepcije prenese i na kompaniju. Bez obzira o kakvoj vrsti biznisa se radi, ljudi uvijek radije vjeruju ljudima nego kompanijama. Ljudska potreba je da saznamo ko stoji iza kompanije i kojim “setom” sposobnosti raspolaže. U slučaju novih biznisa ovo se rasteže i na neke karakterne osobine vlasnika kompanija, pa se tu osim stručnog u obzir uzima i moralni element. Uz dobar brending kompanije, njenih proizvoda usluga stvara se odličan sinergijski učinak sa ličnim brendingom vlasnika, što uvijek ima pozitivan uticaj na poslovne razultate”, rekla je Dženeta.

U današnjem kontekstu sveopće digitalizacije pažnju treba obratiti i na digitalni brending.

“Digitalni breding predstavlja gradnju prepoznavnosti na digitalnim medijima. Ovaj oblik brendinga postaje dominantan i zapravo kada govorimo o osobnom brendingu podrazumijeva se da je to i digitalni brending”, naglasila je branding savjetnica.

Gradnja ličnog brenda je sistematičan i strukturiran pristup koji možemo pratiti kroz odgovore na nekoliko pitanja.

“Za primjer možemo uzeti osobni profesionalni brending – izgradnju brenda na određenom stručnom području”.

Odluka kojim aspektom svoje struke želimo da se bavimo traženje niše ili uže specijalnosti odgovor na pitanje ŠTA?

“Određivanje vaše uže specijalnosti ili odluka za neku tržišnu nišu je jedna od najvažnijih kada se radi o osobnom profesionalnom brendingu. Posebno ukoliko se radi o područjima koja su raširena i time konkurentna kao što je naprimjer savjetovanje na području poslovnih usluga, marketinga i sl. Kod ovih je oblasti preporučljivo specijaliziranje za određeno područje”.

Definiranje ciljne publike, odnosno kategorija kojima će vaše znanje iz ove oblasti biti korisno – odgovor na pitanje ZAŠTO ili KOME?

“Uvijek kada se spremamo za plasiranje nekog sadržaja na svom području i komuniciranje dodatne vrijednosti, moramo se pitati kome će to pomoći? Moramo zamisliti našeg idealnog konzumenta odnosno korisnika našeg sadržaja i probleme koje on ima, a mi ih rješavamo. Tada naš sadržaj postaje “problem solving oriented”. Momenat kada naš sadržaj za nekoga dostavi dodanu vrijednost je presudan za to da ljudi zapamte nas i područje kojim se bavimo”.

“Ukoliko naprimjer ovaj članak bude koristan za vas, vi ćete moje ime kada ga idući put vidite povezati sa područjem osobnog profesionalnog brendinga”, ističe Dženeta.

Lociranje vaše ciljne publike – GDJE se ona nalazi?

“Ovisno čime se bavite, odlučit ćete i gdje plasirati vaš sadržaj. Ako bi naprimjer u kontekstu društvenih mreža odlučivali o tome, onda bi razmišljali gdje se naša publika nalazi – da li su nam cilj konačni korisnici ili kompanije u kojima oni rade? Da li su to B2B ili B2C mreže? U okviru toga, koja je demografska struktura naše ciljne grupe i na kojoj društvenoj mreži se najviše zadržava”.

Odluka KAKO ćete komunicirati dodatnu vrijednost za vašu publiku?

Ovdje je bitan aspekat društvene mreže na kojoj plasirate sadržaj ali i koja vrsta (digitalnog) sadržaja najviše vama kao pojedincu odgovara. Ukoliko smo neko kome je ugodno da se eksponira putem videa imaćemo dosta drugačiji pristup od nekoga ko preferira pisanje dužih tekstova i obratno. Digitalni mediji nam nude jako puno opcija i postoji mogućnost da nadjemo optimalan spoj između onoga što je interesantno našoj ciljnog grupi i onoga što nama “leži”, objasnila je Dženeta.

Sve manji broj poslodavaca i klijenta pregledava klasični CV i portofolio

“Sve više poslodavaca traži dokaz o stručnim kompetencijama koje se plasiraju preko osobnog brendinga, posebno otkako je Linkedin dobio na važnosti, koji sve više zamjenjuje klasični CV pri zapošljavanju.”, istakla je branding savjetnica.

Mnogo je svjetskih lidera i kompanija prepoznalo vrijednost ličnog brendinga i iskoristili njegov potencijal.

“U svijetu su, mada svako drugačijom metodom, Elon Musk i Richard Branson postigli da njihove kompanije postanu prepoznatljivije, dok bih kod nas izdvojila braću Rešada i Farisa Zečina koji svakodnevno dokazuju i pokazuju da su bez imalo sumnje njihovo znanje i iskustvo odigrali presudnu ulogu u uspjehu kompanije Ministry of Programming”, zaključila je Dženeta.

-/akta.ba/

(Visited 63 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments