TOP 5 zajedničkih stvari koje imaju uspješne reklamne kampanje

17 okt

MARKETING KAMPANJE – Mnogo je razloga zašto vam je potrebna uspješna reklamna kampanja! Ponekad je teško razlikovati uspješnu kampanju od one koja je manje uspješna.

Nekoliko je faktora koji čine kampanju uspješnom i podijelili smo ih u pet različitih zajedničkih stvari. One mogu biti izuzetno korisne pri razvoju i procjeni vaših reklamnih kampanja.

Snažno brendiranje

Vaš brend je jedno od vaših najvrijednijih bogatstava, a snažno brendiranje temelj je svake dobre reklamne kampanje. To je više od vašeg imena, vašeg logotipa.

U stvari, vaš brand može povećati vrijednost vaše prodaje i vašeg poslovanja u cjelini.

Ključno je uključiti jedinstvene elemente robne marke – vaše prilagođene poruke, jinglove i boje brenda – i držati ih dosljednim.

Ako ne shvatite to na pravi način, to može dovesti do gubitka povjerenja i poslati obrnutu poruku od one koju nudite.

Optimalna frekvencija

Jedna od ključnih stvari u oglašavanju je pitanje koliko puta jedna osoba treba da vidi vaš oglas da bi proizveli pravi efekat.

Iako postoji mnogo mišljenja o pravoj učestalosti, preporučujemo plan oglašavanja 21/52 koji vašu reklamu na radiju emitira najmanje 21 puta svakog tjedna u godini kako bi se postigla željena frekvencija od 3.

Sastavljanje CTA

Za najveći uspjeh u oglašavanju potreban vam je uvjerljiv poziv na akciju (CTA).

Jedan od glavnih ciljeva oglašavanja – bez obzira na vaš oglas i način na koji ga odlučite isporučiti – je da kupac preduzme željenu radnju.

Bez obzira da li vam se CTA isporučuje preko radio talasa ili putem interneta, trebalo bi navesti vaše kupce da odmah poduzmu radnju nakon što čuje ili vide rečenicu kao što su: „posjetite našu web stranicu“, „nazovite nas danas“, „zaustavite se u našem salonu“ i drugim djelotvornim frazama.

Angažiranje kreativnog materijala

Za uspješnu reklamnu kampanju, vaš kreativni oglas trebao bi privući pažnju vaše publike i držati ih angažiranim dovoljno dugo da zadrži vašu poruku i dovrši radnju.

Vaš kreativni sadržaj i poruka mogu biti vrlo raznoliki. Na primjer, za sjajnu radio kreativu, možete razmotriti korištenje radio-potvrda, živih emisija, pa čak i džinglova.

Marketing kampanje i pozitivan ROI

Ako se učini ispravno, vaša bi reklamna kampanja trebala donijeti dobit i donijeti veći prihod od troškova oglašavanja.

Kada imate pozitivan povrat ulaganja (ROI), imat ćete i više marketinških sredstava da uložite u buduće uspješne reklamne kampanje.

Pozitivan ROI u oglašavanju je najbolji način da vidite da vaše poslovanje raste.

Nemoguće je procijeniti vrijednost uspješnih reklamnih kampanja za firme svih vrsta.

Ohrabrujemo vas da osigurate da vaše trenutne i buduće kampanje našim savjetima i očekujte poboljšane rezultate.

Pri tome ćete razumjeti važnu ulogu radio i digitalnih reklamnih kampanja u daljnjem rastu i uspjehu vašeg poslovanja.

-/manager.ba/

(Visited 34 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments