Stručnjaci otkrivaju kako negativne misli utiču na naše zdravlje

21 jul

Stručnjaci objašnjavu, kako negativne misli mogu biti štetne za zdravlje i kako ih prevladati. Zapamti, samo zato što vam je neka misao u glavi, ne znači da je i stvarna. Zapravo, neće biti pogrešno reći da će oni koji će preživjeti i napredovati u sljedećoj evoluciji čovječanstva biti ti, koji će moći efikasno upravljati svojim mislima i umovima!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako ti je jedna stvar danas krenula po zlu, a stotine si uspješno prevazišla/prevazišao, vjerojatnije je da ćeš pomisliti samo na tu jednu stvar, koja je krenula po zlu i pustićeš da to dominira cijelim tvojim danom – nije li to istina? Srećom, moguće je “preokrenuti” naš mozak, ali prvo razgovarajmo o uticaju negativnih misli na naše fizičko i mentalno zdravlje.

Prirodni način našeg tijela, da odgovori na bilo koju vrstu opasnosti ili prijetnje je stres. Kada razmišljamo negativno ili osjećamo opasnost – bilo stvarnu bilo izmišljenu u našoj glavi – odbrana tijela pokreće se u način rada „bori se ili bježi“, poznat i kao „odgovor na stres“. Način odbrane našeg tijela zapravo nas štiti od pravih opasnosti u životu, ali u većini slučajeva mi tijelo stavljamo u poziciju stresa samo našim negativnim mislima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kada je naš život naizgled u opasnosti, naš mozak proglašava hitnu situaciju, alarmi u tijelu se uključuju, sav naš fokus prebacuje se na problem, koji je pred nama i svi naši mehanizmi su u stresu. Problem s ljudskim bićima je ipak taj što živimo u modernom svijetu u kojem nema pravih lavova koji nas progone, kao nekada kada smo bili pećinski ljudi, a naše tijelo ne bi trebalo da pali te silne alarme zvane stres.

Danas u umu nosimo sve moguće misli bez obzira gdje se nalazili! Neugodna rasprava sa šefom, nosi se kući u našoj glavi, baš kao što sva negativna osjećanja uz svađu sa supružnikom nosimo na posao, pritisak rokova, brdo računa za plaćanje, neizvjesnost za budućnost, neslaganje s prijateljem, porodicom ili djecom neprestano se sve to odigrava u našem umu i šaljemo signale stresa našem tijelu!

Kao rezultat ovog dugotrajnog stresa, naš imunološki sistem ili probavni sistem, isključeni su na duži vremenski period i oslabljeni, jer tijelo šalje signal za stres, što dovodi do anksioznosti i depresije. Za neke ljude, to postaje obrazac da sve vide i filtriraju kroz svoje automatske negativne misli. Dakle, čak i u potencijalno niskom ili nikakvom stresnom okruženju, oni se na kraju stresiraju i zamišljaju najgori mogući scenario.

Pa kako da pobijedimo u ovom ratu protiv negativnih misli?
  • Sa pažnjom u datom trenutku – biti u sadašnjem trenutku s prihvatanjem i neosuđivanjem, gdje ne misliš na prošlost ili brineš o budućnosti.
  • Sa zahvalnošću – Poznato je da zahvalnost uvježbava um da se fokusira na pozitivno. Nabrajaj u sebi stavri na kojima si zahvalan/zahvalna.
  • Fokusiranjem na ono što želiš, a ne na ono što ne želiš.
  • Svjesni svojih misli i svjesno kršeći obrazac da bismo nastavili razmišljati negativno, jer znaš da ti to ne služi.
  • Imati rutinu vježbanja – najbolji je protuotrov za negativne načine razmišljanja.
  • Disanje i meditacija – dokazano istraživanjem, meditacija smiruje um i pozitivno utiče na metalno zdravlje.

-ultra.ba

 

(Visited 238 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments