Pritisak vremena i obaveza: kako pravilno organizirati svoje vrijeme?

20 mar

Organizacija vremena nije samo vještina, već i navika koja se može razviti s vremenom, a uz pravilan pristup i disciplinu, svaki student može postići bolju organizaciju vremena i postići željeni cilj.

Organizacija vremena ključna je za odličan uspjeh studenata, a ponekad je teško pronaći ravnotežu između predavanja, seminara, ispita, studentskih poslova i društvenog života što može dovesti do stresa i nezadovoljstva. Međutim, uz malo truda i vremena moguće je pravilno organizirati vrijeme kako biste olakšali svoje studentske dane.

Napravite raspored

Početkom tjedna napravite raspored koji obuhvaća sve vaše obaveze za sljedeći tjedan – predavanja, seminare, ali i slobodno vrijeme i vrijeme za učenje. Raspored jednostavno možete izraditi na papiru ili koristiti digitalne alate poput Google kalendara.

Ne odgađajte obaveze

Ponekad je važno postaviti granice i naučiti odbiti druge obaveze koje bi mogle ometati vaše prioritete. Fokusirajte se na ono što je važno za vaš akademski uspjeh i budite spremni odustati od manje bitnih aktivnosti.

Stvorite rutinu

Naučite prepoznati kada ste najproduktivniji i iskoristite to vrijeme za učenje, a preostalo slobodno vrijeme iskoristite za druženje s prijateljima ili ostale zabavne aktivnosti. Razvijanje rutine također pomaže u održavanju efikasnosti i organiziranosti.

 

-studentski.hr

(Visited 27 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments