Kako ispravno organizirati dan koji slijedi

16 maj

Kako rasporediti vrijeme i kako organizirati dan? Kako sveuvrstiti u dnevni raspored? To zahtijeva određenu dozu učenja i planiranja…

Želite li uvesti više reda u život, ali ne znate kako početi,isprobajte jednostavne alate koje svatko od nas odmah možeuključiti u svakodnevni život.

Naučite promatrati, sebe i druge

To je, čini se, pravilo broj jedan svake uspješne organizacijevremena. Za to će vam trebati malo više truda, no prvi korak jeobično i najteži. Dakle, obratite pažnju na to kako, gdje i s kimeprovodite vrijeme. Vrijedno sve zabilježite jer će vam bilješkekasnije biti korisne pri donošenju odluka.

Naučite reći “ne”

Nije uvijek jednostavno, zato što to obično trebate reći nekometko vam, zbog ovih ili onih razloga, nešto znači u životu. No, sviimaju svoje granice, pa tako i vi. Preforsirate li se, neće bitidobro ni za njih, ni za vas.

Stoga, kad nešto traže od vas, zapitajte se: “Je li to bašnajmudriji i najkorisniji način da iskoristim svoje vrijeme sad?”Ako ne možete odgovoriti pozitivno na to pitanje, odgovoriteniječno na priliku koja vam se nudi.

ŠRI

Kratica za: Šuti, Radi, Iznenadi. Možemo je iskoristiti i zajednu od najvećih tajni produktivnosti – obećajte manje no štomožete, isporučite više no što od vas očekuju. Svladate li tuvještinu, razina stresa dramatično će vam pasti.

Postavite realne ciljeve

Zvuči samorazumljivo, ali… Neka dignu ruku oni koji si nikad uživotu nisu na vrat natovarili više posla no što su mogli obaviti.Pohvalno je nastojati dati sve od sebe, ali pokušavate li čitavovrijeme biti apsolutno najbolji, nećete dugo potrajati. Ponekadnije loše biti ni sasvim običan. Barem na neko vrijeme.

Koristite samo jedan sustav

Pokušate li srediti informacije i obveze kojima vam je zatrpanživot na nekoliko različitih načina odjednom, dobit ćete samozbrku. Odaberite ono što vam najbolje odgovara. Ne bojte se neštoprilagoditi svojim potrebama. Bitno je da stvar ide glatko i da sene živcirate bez potrebe.

Organizirajte se

Prosječno, kažu ljudi koji su to mjerili, gubimo oko sat vremenadnevno na potragu za nečim što smo zametnuli. Zašto ne bismosačuvali taj sat uvođenjem reda, i to tako što ćemo odrediti gdješto stoji? Bez obzira je li riječ o odjeći, posuđu, podacima oključnim klijentima, pismima ili materijalima koje ste pripremaliza nastavu? Kad je raspored gotov, treba početi stvari odlagati naza to određeno mjesto te se toga i držati dovoljno dugo da uđe unaviku.

Motivirajte se

Svakog od nas nešto drugo pokreće. Pronađite nešto pozitivno štoće vas nadahnuti i ohrabriti da se uhvatite u koštac sa samimasobom. Možda, recimo, možete dogovoriti savez o međusobnoj podršcis partnerom/icom, ukućanima, rođacima, prijatelja?

Planirajte svaki dan

Najbolji način da iz vremena koje imamo na raspolaganju izvučemomaksimum je da ga isplaniramo i odredimo prioritete. Tako možemo uvećoj mjeri kontrolirati događaje umjesto da im dopustimo da namoni gospodare, skratiti trajanje posla, povećati razinu njegovekvalitete i sniziti količinu stresa. Za to se isplati odvojiti 15minuta, zar ne?

Nagradite se

Kada bolje organizirate svoje vrijeme, vjerojatno ćete ga imativiše na raspolaganju. Ako baš ne morate, nemojte se opetpretovariti poslom. Iskoristite ga za odmor i opuštanje. Lakše ćeteobavljati zadaće koje vas još čekaju.

gloria.com.hr

(Visited 90 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments