Kako da povežete kompaniju sa vašim proizvodom i korisnicima?

24 sep

 

 

Kada prvi put pokrenete startap, vi, zajedno sa svojim malim početnim timom, možete da izgradite nešto neverovatno od temelja i to zato što su svi blisko povezani sa vizijom kompanije. Kako kompanija raste na 100, pa 500 zaposlenih i više od toga, održavanje te povezanosti postaje malo teže.

Kada su svi zaposleni usklađeni sa vizijom i kulturom kompanije i kada zaista razumeju vrednost proizvoda koji grade, tada dobijate neverovatan uticaj, tvrdi suosnivač i ko-izvršni direktor Artlist-a Itzik Elbaz. Evo kako se to radi:

Povezivanje sa vašom kompanijom, povezivanje sa vašim proizvodom

Vaša kompanija i vaš proizvod su u potpunosti zavisni – jedno ne može da postoji bez drugog.

Na razvoj i evoluciju proizvoda u velikoj meri utiču kultura, vizija i osnovne vrednosti kompanije. Kada se timovi unutar kompanije osećaju povezanim sa njenim primarnim ciljevima, oni su motivisaniji, angažovaniji i kreativniji.

Posao, kompanija (Unsplash)

Posao, kompanija (Unsplash)

Pozitivna kultura kompanije je jedna od najvažnijih stvari koje možete stvoriti. Razumevanje kulture kompanije podstiče osećaj svrhe među zaposlenima. To daje zaposlenima mapu puta koja će im pomoći da usmere svoje akcije ka jednom zajedničkom cilju. Ovo usklađivanje ne samo da poboljšava proces razvoja proizvoda, već i stvara pozitivno i osnažujuće radno okruženje u kojem kreativnost napreduje.

Ovo je važno od prvog dana.

,,Zato ja izdvajam vreme da se sastanem sa svim našim novim zaposlenima kao deo njihovog procesa uključivanja kako bismo razgovarali o vrednostima i načinu razmišljanja kompanije“, objasnio je Itzik.

Razumevanje konkurencije

Da biste napravili proizvod koji se ističe na tržištu, ključno je da u potpunosti razumete konkurenciju. Sticanje osećaja za vizije i kulture sličnih kompanija može da ponudi vredan uvid u njihove strategije i oblasti fokusa. Na taj način možete da identifikujete jedinstvenu prednost vaše kompanije i zaista se usredsredite na oblasti u kojima se mogu poboljšati kako bi bolje služili vašim korisnicima. Važno je ne samo da ispunite industrijske standarde, već vam razumevanje vaših konkurenata omogućava da ih prevaziđete.

Posao, cilj, tim

Posao, komapanija, konkurencija (Pexels)

Korišćenje analize konkurencije za mapiranje industrijskih standarda, pomoć u postavljanju merila i strategiji jedinstvene prodajne ponude takođe pozicionira vaše poslovanje da razvije najbolji mogući proizvod za korisnika.

,,Kada pokrećem novi proizvod, nivo pretplate ili funkciju, sa svojim timom prvo uradim konkurentsku analizu i fokusiram se na ponudu vrednosti“, istakao je on.

Razumevanje korisnika

Ne prođe dan da Itzik Elbaz ne pogleda povratne informacije korisnika. Dobro razumevanje korisnika je jedan od najboljih načina da se povežete sa svojim proizvodom. Važno je sagledati korisnika i njihovo iskustvo iz svih uglova: potreba, bolnih tačaka, toka posla i nivoa veštine. Na taj način možete da prilagodite svoje proizvode tako da pružaju prava rešenja i čak premašuju očekivanja kupaca.

,,Da bih dodatno razumeo korisnike, otkrio sam da je udubljivanje u glas kupca jedan od najvrednijih i najpronicljivijih načina za usmeravanje razvoja proizvoda“, otkrio je.

Ankete korisnika i analiza raspoloženja omogućavaju kompanijama da prikupe povratne informacije direktno od svojih kupaca, omogućavajući im da procene zadovoljstvo kupaca i identifikuju oblasti za poboljšanje, piše Entrepreneur.

Kupovina (Unsplash)

Kupovina (Unsplash)

Interakcije sa korisničkom podrškom su takođe neprocenjiv izvor informacija. Analiza podataka korisničke podrške može da otkrije probleme koji se ponavljaju i bolne tačke sa kojima se suočavaju korisnici. Ove informacije vam omogućavaju da proaktivno rešavate probleme i podstičete povećanu lojalnost kupaca.

Na kraju, A/B testiranje je moćan alat koji pomaže u poređenju različitih verzija proizvoda kako bi se utvrdilo koje najbolje odgovaraju korisnicima. Putem A/B testova, možete da donosite odluke zasnovane na podacima i kontinuirano poboljšavate svoje proizvode na osnovu korisničkih preferencija.

Direktna interakcija sa korisnicima i prikupljanje povratnih informacija u realnom vremenu osigurava da je korisnik i isporuka najboljeg mogućeg proizvoda u centru svih odluka.

Posao, kompanija

Posao, kompanija (Unsplash)

Postanite kupac svog proizvoda

,,Svaka osoba koja se pridruži našoj kompaniji mora da završi zadatak u kojem koristi naš proizvod za kreiranje nekog sadržaja. To je potrebno da bi u potpunosti shvatili svaki detalj vašeg proizvoda, zaposleni moraju ne samo da razmišljaju kao kupci, već i da oni postanu“, objasnio je Itzik.

Koristeći proizvod kao što to rade njihovi klijenti, timovi stiču iz prve ruke uvid u njegove funkcionalnosti, tok i korisničko iskustvo. Ova vežba omogućava zaposlenima da identifikuju potencijalna uska grla, fino podese proizvod kako bi poboljšali korisničko iskustvo, razumeju koje su funkcije najkorisnije, kako najbolje plasirati proizvod i tako dalje. Nema kraja vrednim uvidima koji mogu doći ako postanete sopstveni klijent.

Na kraju krajeva, vaš proizvod i organizacija se međusobno uključuju – da biste imali najbolji proizvod na tržištu, vaša kompanija mora da ima najjasnije razumevanje zašto rade to što rade i da osećaju povezanost.

 

-bizlife.rs

(Visited 7 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments