Kako čudne i kreativne ideje mogu da donesu milione?

21 avg

Ovi ljudi nisu išli utabanim stazama do svog prvog miliona, naprotiv, oni su bili spremni da rizikuju svoj novac i reputaciju za neke u najmanju ruku čudne poslovne ideje. Evo kako su se neki ljudi pronašli originalne načine da se obogate.

Meduze u akvarijumu

Mladi biolog Aleks Endon je primjetio da ni u jednoj prodavnici kućnih ljubimaca ne mogu da se kupe meduze, pa je odlučio da to promijeni.

On je potrošio čak 50.000 dolara za specijalni akvarijum u kojem je odgajao ove stanovnike morskih dubina.

Ubrzo je počeo da ih prodaje, a dvije godine kasnije mogao je da se pohvali prihodom od pola miliona dolara. Danas zarađuje duplo više na godišnjem nivou, a mušterije do njega dolaze preko njegovog veb-sajta.

Veliki printovi Instagram postova

Umjetnik Ričard Prins je još ’80-ih odlučio da mu je lakše da uzima tuđe radove, da ih malo promijeni i proda za milione, nego da stvori nešto potpuno novo i autentično.

Ranije je adaptirao tuđe slike, reklame i fotografije, dok se u posljednje vreme koncentrisao na objave sa Instagrama.

Naime, on je pretvorio fotografije korisnika ove mreže u velike printove i izložio ih u galeriji. Ono što je fascinantno u cijeloj priči je da su drugi ljudi spremni da plate velike sume za njegove originalne radove.

Parfemi sa mirisom trave, zemlje i teniskih loptica

Mark Grejms, vlasnik brenda Demeter, kupio je ovu kompaniju davne 2003. sa ciljem da zauvijek promijeni tržište parfema.

Njegova revolucionarna ideja je bila da javnosti predstavi neke netradicionalne parfeme kao što su oni sa mirisom paradajza, zemlje, trave ili čak teniskih loptica.

Na iznenađnjenje mnogih, kompanija je počela da raste, a Mark se danas može pohvaliti činjenicom da su i neke najveće holivudske zvijezde kupci Demeter nesvakidašnjih parfema.

Reklame na glavi

Amerikanac Brendon Čikotski je oćelavio još u mladosti, ali nije dozvolio da ga to mnogo obeshrabri, štaviše, pronašao je način da zaradi na tome.

On je odlučio da bude hodajuća reklama tako što je na svojoj glavi napravio privremene tetovaže reklamnih poruka različitih brendova.

Brendon je u međuvremenu osnovao kompaniju Bald Logo koja povezuje ćelavce, koji nude prostor za reklamiranje na svojoj glavi sa zainteresovanim brendovima koji su spremni da plate ovu uslugu.

-slobodna-bosna.ba
(Visited 123 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments