6 stvari koje uspješne dame naprave nedjeljom poslijepodne

18 jul

Bilo da se radi o dugim šetnjama na svježem zraku, uživanju u omiljenim receptima, popodnevnim beauty rutinama, svi imamo one nedjeljne rituale koji nam pomažu razbistriti glavu i pripremiti se za tjedan koji slijedi.

Uspješne dame znaju da njegovanje nekoliko zdravih navika sedmog dana može ostalih šest učiniti produktivnijima i ispunijima. Upravo zbog toga u nastavku vam donosimo šest nedjeljnih rituala koje uspješne dame nikad ne preskaču.

ORGANIZACIJA

Pranje rublja i općenito organiziranje pomoći će vam da se osjećate pripremljeno za mogući stresan i užurban radni dan.

PRIPREMITE HRANU I GARDEROBU

Ovaj savjet možda zvuči glavno “štrebersko upozorenje” za vas, ali odabir odjeće za radni tjedan može vam promijeniti život, navika koja će vam dati značajno vrijeme ujutru. Isto vrijedi i za doručke i ručkove – planiranje i priprema unaprijed uštedjet će vam i vrijeme i novac.

MAPIRAJTE VAŽNE ZADATKE ZA TJEDAN

Mapiranje tjedna će smanjiti vašu anksioznost zbog činjenice da je sutra radni dan pomažući vam da se osjećate pod kontrolom. Pregledajte svoj predstojeći raspored kako biste bili sigurni da nema iznenađenja i da biste si dali vremena oko pripreme za eventualne stresne događaje.

OPUŠTANJE

Bilo da je to slušanje omiljenih pjesama koje će instant popraviti vaše raspoloženje, čitanje, pijuckanje vašeg omiljenog vina, gledanje filma ili izležavanje u udobnom krevetu… što god bilo, svi moramo osigurati da postoji vrijeme za malo opuštanja jer nakon radne sedmice, upravo to zaslužujete.

POSTAVITE CILJEVE

Trebali bi biti specifični, ali dostižni i trebali bi biti povezani sa vašim većim ciljevima. Recimo da želite naučiti svirati klavir. Jedan od vaših ciljeva za ovaj tjedan trebao bi biti vježbanje ukupno dva sata. To možete učiniti u koracima od trideset minuta, četiri puta tjedno ili u nedjelju – važno je samo da ispunite cilj. Prilikom izrade ovog popisa obveza provjerite svoje poslovne i životne ciljeve. Pokušajte ne postaviti više od tri cilja u bilo kojem danu, kako vas ne bi svladala prevelika očekivanja i pritisak.

U biti postavljanje jedne velike namjere za vaš tjedan može promijeniti život. Zapišite ju u svoj planer koji će vas podsjetiti.

PLANIRAJTE VRIJEME ZA SPAVANJE

Našem organizmu i koži ne treba samo hidratacija, već im je potreban i odmor tokom sna. Preporučeno vrijeme spavanja u prosjeku je osam sati. Osim toga, dovoljno spavanja omogućuje optimalno funkcioniranje jer pola vremena lošeg raspoloženja događa se zbog neadekvatnog odmora. Zato učinite sebi uslugu i na vrijeme spavajte.

 

/bonjour.ba/

 

(Visited 343 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments