5 znakova da će tvoj biznis uspjeti

18 nov

Istraživanja pokazuju da 45% pokrenutih biznisa ne dočeka peti rođendan. Njih čak 65% ne traje 10 godina. Ipak, ko god je pokrenuo vlastiti posao, nada se da će priča potrajati decenijama. Početni optimizam može zaslijepiti preduzetnike i odvući ih od realnosti. Kakve greške prave početnici, pa se pokrenuta preduzeća ugase prije nego što dostignu vrhunac? Mnogo je faktora koji utiču na to hoće li posao preživjeti, a mi ti donosimo smjernice uz koje ćeš lakše doći do cilja.

Ljudi kupuju tvoj proizvod/uslugu

Započni posao jer postoji potreba za onim što ćeš prodavati. Biznis napreduje ako imaš kupce i klijente koji plaćaju tvoj proizvod, odnosno uslugu. Naravno, ukoliko tek započinješ posao, ne možeš očekivati rezultate preko noći. Ali, kada prođe izvjesno vrijeme, podmireni prihodi su stvarni pokazatelji potražnje, a tim i preživljavanja tvog biznisa. Formula je jednostavna – da budeš uspješan preduzetnik/preduzetnica, ljudi moraju plaćati ono što im nudiš.

Od usta do usta

Ako kupci kupuju, vraćaju li se po još? Dovode li svoje prijatelje i preporučuju li te drugima? Vrijednost usmene predaje je ta da svaki novi kupac vrijedi pet. Neko od tih pet se neće odmah odlučiti za kupovinu, ali će se po potrebi vratiti do tvog biznisa. Lako je jednom nekome prodati proizvod, ali cilj je da se kupac zadrži dugoročno. Uz to, kvalitet proizvoda se uvijek ističe kao najvažniji. Ukoliko je proizvod prosječan ili ne oduševi kupca, normalno je da će sljedeći put potražiti zamjenu na drugom mjestu. Ali, ako ga oduševi ono što je kupio kod tebe, 100% će se vratiti, ali i preporučiti drugima.

Otpornost na budućnost

Šta donosi budućnost? Niko ne zna tačno, ali se može pretpostaviti. Istraživanje trendova u tehnologiji, ljudskom ponašanju, politici i populaciji može otkriti buduće scenarije načina na koji ćemo živjeti. Kako se tvoje poslovanje slaže u svakom od njih? Neophodno je pratiti konkurenciju, svakodnevno osluškivati tržište i želje kupaca, te na osnovu dobijenih informacija djelovati u budućnosti. Danas je konkurencija ogromna, a svakodnevno učenje i napredovanje su recept da budeš u korak sa vremenom.

Konkurencija imitira

Dobre vijesti se brzo šire. Ako dobro radiš svoj posao, ljudi će te početi imitirati. Niko neće kopirati nešto loše i posao koji nema potencijal, tako da je imitiranje plus za tvoj biznis. Neka pokušaju. Ali, nemoj trošiti svoju energiju na njihove pokušaje. Znaš da je tvoja ideja originalna, i trudi se uvijek biti kreator, a ne imitator. Kreativnost i inovativnost su preduslov za uspješan posao.

Unsplash

Potpuna posvećenost

Najveći pokazatelj uspješnosti preduzeća su ljudi koji su mu predani. Potrebno je spremiti se na mnogo neočekivanh situacija, ali se potruditi da uživaš u svakom koraku. Uživaj u mogućnosti da implementiraš nove ideje i provedeš ih do kraja. Ako se potpuno daješ u ono što radiš, uspjeh je zagarantovan. Postavi si cilj, a to je da uspiješ u svojoj zamisli, i ne odustaj dok se ne ostvari. Odlučnost se osjeti u stavu, držanju i ponašanju osobe.

 

/ultra.ba/

 

(Visited 3 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments