5 koraka za poboljšanje načina razmišljanja

6 dec

Svi žele znati šta raditi kako bi bili gdje žele biti u životu. Vrlo smo fokusirani na poduzimanje određenih koraka i vjerujemo da će nam određeni potezi donijeti uspjeh i sreću. Ali, tu je problem. Promjena razmišljanja i uvjerenja je ono što igra ulogu, a ne koraci. Razlog je jednostavan: Misli stvaraju osjećaje, osjećaju stvaraju akcije, a akcije stvaraju rezultate. Naučiti kako promijeniti misli i uvjerenja dat će vam rezultat koji želite u životu. Želite naučiti kako?

Potrebno je samo 5 koraka:

KAKO JE VAŠ MOZAK UMREŽEN
Jednom davno, postojalo je vjerovanje da je mozak statičan. Rođeni ste na određen način i nije postojalo ništa što bi promijenilo način na koji vaš mozak funkcionira.
Nedavno, koncept neuroplastičnosti se pojavio, koji je dokazao da se mozak zapravo moće mijenjati i reorganizirati zbog promjena u okolini, emocija, razmišljanja i ponašanja. Ponavljanjem i vježbom, možete istrenitrati mozak da razmišlja i funkcionira drugačije mijenjajući misli, osjećaje i djela. Vremenom, mozdak zaboravlja stare neurološke staze (stara uvjerenja) i stvara nova.
Koliko je to nevjerovatno?
Kako bi pojednostavili, vaš mozak je poput kompjutera. Mora biti pravilno kodiran kako bi funkcionirao optimalno, a miš i tastatura su u vašim rukama. Vi ste odgovorni za njegu vašeg mozga.

PREFRONTALNI KORTEKS VS. MALI MOZAK
Kako bi poboljšali razmišljanje, morate shvatiti dva veoma važna dijela mozga.
Prefrontalni kortkes: Vaš prefrontalni korteks je dio mozga koji koristite kada postavljate ciljeve i unaprijed planirate. Reagira polako i fokusiran je dugoročno.

Mali mozak: Primitivni dio mozga koji je odgovoran za borbu, let i odgovore na šok. Reagira brzo i preferira da bude super djelotvoran.
Veoma je važno shvatiti razliku i kako igraju ulogu u vašem razmišljanju.
Ako ne razumijete kako vaš mozak radi, prepoznat ćete vrlo normalan odgovor vašeg malog mozga, koji preferira djelotvornost i ostanak u zoni komfora. Ako ne razumijete kako vaš mozak radi, mislit ćete da strah i sumnja znače da trebate stati, pa ćete stati u kretanju prema svom cilju i ostati u zoni komfora, radeći jednu te istu stvar zauvijek.

RAZUMIJEVANJE VAŠIH MISLI, DJELA, OSJEĆANJA I REZULTATA
Vaše misli stvaraju vaše osjećaje. Osjećaji stvaraju djela. Djela stvaraju rezultate. Okolnosti su neutralne. Kada naučite kako da kontrolišete um, možete promijeniti način na koji se osjećate mijenjanjem misli. To znači da možete naučiti biti sretni i zadovoljni bez obzira na okolnosti.
Potpuno je moguće biti sretan sada, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazite. Vaše misli stvaraju rezultate koje dobijate u životu. Kada to shvatite, dobit ćete moć, jer ćete shvatiti da vi određujete kako mislite, osjećate i reagujete, a ne okolnosti.

VJEROVANJE MISLIMA JE OPCIONALNO
Misli koje imate i koje ponavljate u svom umu godinama oblikuju vaša uvjerenja. One su samo rečenice u vašoj glavi i to je to. Ne morate im vjerovati. Možete izabrati da vjerujete u šta god želite stvaranjem misli koje želite. Kako bi stvorili sreću, morate promijeniti svoja uvjerenja. Za neka uvjerenja moguće je promijeniti ih odmah. Za neka druga, trebat će vremena i namjenskog rada kako bi ih promijenili.

PROMJENA UVJERENJA
Vaš mali mozak voli ponavljanja i navike, pa nastavlja ponavljati stare misli i uvjerenja. No, kako je već rečeno, možete izabrati da vjerujete u šta god želite. Iskoritite ovaj proces od 8 koraka kako bi naučili kako promijeniti uvjerenja:
Odvojite se od svojih misli
Posmatrajte misli
Odlučite kako želite misliti, osjećati se i djelovati
Stvorite nove misli koje podržavaju ono što želite misliti, osjećati i raditi
Svoje negativne misli prebacite u neutralne, a potom neutralne u pozitivne.
Zapitajte se kako možete početi vjerovati u ono u šta želite da vjerujete. Ta pitanja trebaju biti pozitivna.
Vježbajte neutralne misli dok ne počnete vjerovati u njih. Zapišite ih i čitajte svaki dan. Ponavljajte ih u glavi.
Prebacite neutralne misli u pozitivne polako, dok ne postano vaša nova uvjerenja.

5 koraka koje trebate poduzeti:

#1 Napravite listu 3 osjećaja koja najčešće osjećate i tri koja bi voljeli početi osjećati. Svaki od njih treba biti samo jedna riječ. Ne osuđujte se. Ukoliko imate negativne emocije sada, to je sasvim uredu.

#2 Provedite 10-15 minuta zapisujući sve svoje misli. Uzmite si vremena da uronite u svoj um i posmatrate misli koje sada imate. Zapisujući misli, u mogućnosti ste izvući ih na površinu uma i staviti ih pred sebe. Kada ih stavite pred sebe, bit ćete u mogućnosti odvojiti sebe od misli.

#3 Napravite listu novih misli i uvjerenja. U šta želite početi vjerovati. Uvjerenja mogu biti povezana sa bilo kojim aspektom života- karijerom, zdravljem, vezom, okolinom itd. Budite vrlo određeni i ne osuđujte se, te misli su vaša uvjerenja, a možete vjerovati u šta god želite.

#4 Zapitajte se šta mislite svaki dan. Kako bi promijenili svoje razmišljanje, morate znati šta mislite.

#5 Svaki dan postavite sebi pitanje koje je podrška mislima koje želite imati. Pitanja podrške su tajno oružje pri promjeni uvjerenja.

-/soeursmagazine.com/

(Visited 154 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments