3 savjeta za bolju produktivnost dok radite od kuće

22 nov

 

Bez obzira radite li se po svom izboru ili u današnjem vremenu po potrebi, rad od kuće ima svoje prednosti, poput izbjegavanja svakodnevnog saobraćaja i gužve do dolaska na posao, ali to također znači da je na vama da se motivirate i iskoristite svoje vrijeme onoliko koliko biste to učinili i u uredskom okruženju.

Upravo zbog toga smo izdvojili tri savjeta za održavanje produktivnosti dok radite od kuće jer uspostavljanje određenog radnog prostora može pomoći vašem mozgu da kažete da ste na mjestu na kojem trebate radite koncentrisano.

STVORITE “RADNE” TOČKE

Kada radite u uredu, svakodnevna priprema za posao i putovanje na posao pomažu vašem organizmu da se spremi za taj dan. Kada radite na daljinu ili od kuće, možete mentalno kreirati točke npr. “započnite dan” kojima ćete se pripremiti za posao na sličan način, poput vježbanja, čitanja vijesti ili pripreme kave. Radni prostor također može biti ključan. Ako možete bilo gdje sjesti i biti produktivni, to je sjajno. Ako vam treba veća struktura, uspostavljanje određenog radnog prostora – bilo da se radi o zasebnoj sobi, potpuno opskrbljenom stolu ili samo čistom dijelu kuhinjskog stola –  što god vama odgovara i može vam pomoći da se bolje koncentrišete, radite produktivno i bez odvlačenje pažnje. Svakako, izbjegavajte raditi kućne zadatke tijekom radnog vremena. Na primjer, zakažite zasebno vrijeme za pranje rublja, umjesto da se bavite njime dok završavate sa radnom prezentacijom.

OSTANITE MOTIVIRANI POPISOM

Jednostavan popis obveza može učiniti čuda kako bi vas držali organiziranima, motiviranima i produktivnijima dok radite od kuće. Dok unosite svoj popis obveza u planer, razmišljajte o velikim, dugoročnim ciljevima, poput završetka projekta, kao i o malim ciljevima, poput izvršavanja zadataka koji vode do tog velikog cilja. Označavanjem tih manjih ciljeva stvarate sebi sliku napredovanja, što vam daje pozitivni podstrek tijekom dana, a i posao se čini mnogo lakšim kad nije sve jedan veliki zadatak. Kao super ideju savjetujemo da napišite  svoj popis umjesto da ga pamtite jer zadovoljstvo precrtavanja zadataka sa popisa može vam pomoći da ostanete motivirani.

NAPRAVITE RASPORED ZA SVE

Posao od kuće zahtijeva raspored sličan uobičajenom uredskom poslu, osim što ste u tom trenutku i na tom mjesto vi smatrate odgovornim. To ne znači da vam cijeli dan mora biti samo posao (zapravo je važno redovito praviti pauze kako biste se psihički, fizički i emocionalno osvježili), već da i sve neradne aktivnosti također trebate organizovati.

Kada stvarate svoj raspored, uzmite u obzir ostale obveze u svom životu i pronađite rutinu koja vam omogućava da se i o njima brinete. Ako idete po dijete u školu ili se bavite sportom, volontirate, rasporedite vrijeme za posao prije ili poslije ovih aktivnosti. Nakon što postavite svoj raspored, učinite ga suradnicima vidljivim pomoću zajedničkog kalendara. Na taj će način znati kada se možete slobodno sastati i kada ste rasporedili radno i osobno vrijeme. Također je dobra ideja osigurati da prijatelji i obitelj razumiju vaš raspored i da ga poštuju. Postavite granice i očekivanja dajući im do znanja da rad od kuće ne znači da ste sve vrijeme slobodni.

/bonjour.ba/

(Visited 79 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments