3 poslovne vještine koje biste trebali usavršiti do kraja godine

28 okt

Kroz knjige, konferencije, ali i članke u magazinima, sve više čitamo o savjetima koji vode k ostvarenju svih naših ciljeva – od trikova kako urediti radni stol do preporuka za organizaciju dana.

Većina njih usmjerava nas na dodatno razvijanje naših vještina i svakodnevnih navika, zbog čega smo pobrojali tri vještine koje će dodatno olakšati rad, pomoći vam da uštedite vrijeme, istaknete se na radnom mjestu te postanete svestrani, snalažljiviji i naposljetku, uspješniji.

KAKO ORGANIZIRATI DAN

Kako biste ostvarili svoj dnevni, odnosno tjedni cilj, potrebno je da u kalendar ili planer upišete jasno i precizno sve korake projekta na kojem radite i sve vaše obveze. Za svaku od njih biste trebali staviti i vremenski rok, kako biste znali koje imaju status ‘prioriteta’. Kao što ažurno organizirate vrijeme na poslu, a s istom strašću pristupajte i osobnim obvezama.

PREZENTACIJSKE VJEŠTINE

Za efikasnu komunikaciju itekako je važno razvijati moć argumentiranog govorništva, a dobra prezentacija pomoći će vam u realizaciji vaših ideja te ostvarenju ciljeva, neovisno kojim se poslom bavite. Trebali biste znati kako pravilno organizirati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neugodna pitanja

UČENJE

Ako je akademsko školovanje iza vas, ne znači da trebate prestati učiti. Čak štoviše. Uz promjene na globalnoj razini, svaki dan biste trebali ostaviti barem pola sata za učenje o trendovima u svijetu digitalnog marketinga, o poslu kojim se bavite ili kako se istaknuti na radnom mjestu. Informacije nam nikada nisu bile bliže te kako biste nastavili vaš (poslovni) rast, prikupljajte ih, učite i razvijajte vaš arsenal vještina.

-bonjour.ba

(Visited 63 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments