2000 mladih o razvoju karijere i poslovima budućnosti

5 apr

Treće izdanje STARfest-a – najvećeg festivala za razvoj karijere i zapošljavanje mladih održan je u velikoj dvorani Centra Skenderija 04.04.2024. godine. Bila je to sjajna prilika za 2.000 mladih posjetitelja da saznaju više o karijernim opcijama, trendovima na tržištu rada, poslovima budućnosti i upoznaju 100 top biznis lidera i stručnjaka, kompanija i organizacija kroz direktni kontakt, 25 edukativnih radionica, zanimljive diskusije na main stage-u te 60 izlagača na sajmu prilika. Oni su ponudili mladima poslove, stipendije, edukacije, praksu, kao i savjete za razvoj karijere i dalje školovanje.

Jedna od ključnih poruka STARfest-a je motivirana podatkom da će ova nova generacija mladih do penzije (koju možda neće niti imati) promijeniti 17 poslova, ali i 5 zanimanja, od kojih neka danas još i ne postoje. To znači potpuno novi izazov kako obrazovati mlade za poslove koji još ne postoje, odnosno kako ih osnažiti za taj nepredvidiv karijerni put i dinamično tržište rada.
STARfest je poslao poruku i nadležnim institucija o potrebi više investiranja kako u obrazovni sistem i nastavne planove koji odgovaraju ovim izazovima tako i u izgradnju sistema karijernog savjetovanja. Ti prijedlozi bi se mogli naći i u okviru nove Strategije prema mladima Kantona Sarajevo koja bi se trebala usvojiti do ljeta.

Poseban fokus ovoga STARfest-a jeste i na promociji studentskih organizacija koje su već
integrirane u EU tj. članice su evropskih mreža i nude međunarodnu praksu i obuku za studente, u saradnji sa Ministarstvom vanjskih poslova Italije.
Organizator STARfesta je Inkubator društvenih inovacija MUNJA sa svojom STAR platformom uz niz partnera kao što su: Vlada Kantona Sarajevo, Federalni zavod za zapošljavanje, Udruženje HR managera, Telemach Fondacija, HoldINA, DDC MLS, HTEC group, Coca-Cola HBC, Adecco, NELT, Unicredit banka, NLB banka, Ziraat banka, Hotel Nomad, R&S, InMotion i mnogobrojne druge kompanije i organizacije koje ulažu u mlade.

U protekloj godini dva izdanja STARfesta posjetilo je 5.000 mladih, uz bogat program: 102
izlagača, 42 radionice, 58 govornika na glavnoj pozornici i 300.000 online pregleda.

STARfest dio je nove digitalne STAR eLearning platforme koja nudi mladima besplatan video kurs sa 25 zanimljivih lekcija/epizoda o poslovima budućnosti, X faktorima za nalaženje posla kao i načinima kako te X faktore razviti i pronaći posao. Tu je i mogućnost povezivanja kasnije sa top kompanijama. Na STAR platformu se možete registrovati na www.star.study.

Medijski partneri su Klix, Radio Stari Grad i Antena Sarajevo, te Hocu.ba najposjećenija info platforma za mlade.

(Visited 34 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments