ZI Public Relations zapošljava na poziciju Digitalnog Marketera

12 feb
Rok prijave 28.02.2019

ZI Public Relations (ZIPR) je agencija koja pomaže firmama i organizacijama da unaprijede svoje poslovanje efikasnijom i inovativnom komunikacijom. Zbog svog ubrzanog razvoja, ZIPR traži kreativnog i motivisanog stručnjaka za digitalni marketing, koji će se pridružiti našem dinamičnom timu stručnjaka iz oblasti komunikacija i odnosa sa javnošću.

Odabrana osoba će predlagati i kreirati rješenja u kojima je sadržaj prilagođen krajnjim korisnicima tj. gdje, kada i kako žele krajnji potrošači.
Uloga Digitalnog Marketera je da kreira i održava sve digitalne marketinške platforme i kampanje, koje imaju za cilj da dosegnu odabranu demografiju naših klijenata, ali i same agencije. Jedinstven pristup svakom našem klijentu igra ključnu ulogu u uspjehu ukupnih marketinških napora.

Odgovornosti:

  1. UPRAVLJANJE WEB STRANICAMA:
    Pored upravljanja web prezentacijom ZIPR agencije, kandidat će kreirati i po potrebi upravljati web stranicama klijenata agencije, koristeći provjerene CMS, kao što su WordPress ili Drupal. Ovo uključuje i upravljanjesadržajem, sa posebnim osvrtom na optimizaciju sadržaja za mobilne uređaja i rangiranje na tražilicama. Odabrana osoba također mora imati sposobnost uklanjanja / rješavanja svih problema, kao i efikasne komunikacije sa klijentima i trećim licima u cilju nesmetanog funkcionisanja web prezentacija.
  2. DIGITALNI MARKETING:
    Pored planiranja, kreiranja sadržaja i implementacije digitalnih marketing kampanja za klijente, odabrana osoba mora imati u fokusu one kanale na kojima se nalaze potrošači. Poznavanje korištenja Facebook Ads i Google Ads je prednost. Poželjno je iskustvo i u upravljanju i koordiniranju integrisane marketing komunikacije, koristeći Web stranice, E-mail marketing i društvene mreže.
  3. UPRAVLJANJE DRUŠTVENIM MREŽAMA:
    Neophodno je napredno znanje u objavljivanju sadržaja na platformama Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn. Kandidat će u sklopu svojih svakodnevnih aktivnosti kreirati kalendare objava i objavljivati i dijeliti zanimljive sadržaje za sve ugovorene brendove i klijente agencije. Poželjno je iskustvo u pronalaženju, kreiranju i objavljivanju sadržaja koji angažuje potrošače i time unaprjeđuje brand klijenta.
  4.  ONLINE REPUTACIJA (ORM):
    Odabrana osoba će upravljati digitalnim resursima i davati preporuke za unaprijeđenje SEO, SEM i SERPs za sve online platforme agencije i klijenata. Ovo podrazumijeva i poznavanje i upravljanje svim licencama domena, obnavljanjem, zahtijevima hostinga, upravljanje e-mail adresama agencije i klijenata, itd.
  5.  IZVJEŠTAVANJE:
    Jednom mjesečno, osoba će uraditi statističke i narativne izvještaje o svim digitalnim resursima i kampanjama klijenata (uključujući webstranicu, digitalni marketing i društvene medije). Također će pratiti trendove ponašanja potrošača i predlagati potencijalno nove kanale koji mogu unaprijediti poslovanje agencije.

Opći uvjeti:
• Osoba koja se prijavljuje na konkurs mora biti državljanin Bosne i Hercegovine, starija od 18 godina

Zahtjevi:

  •  Završen fakultet iz oblasti komunikacija, marketinga, ili biznisa, sa tri (3) ili više godina iskustva u poslovnim komunikacijama, marketingu ili drugim srodnim oblastima. Ili, pet (5) godina radnog iskustva u traženoj oblasti. Završeni kursevi iz digitalnog marketinga i srodnih oblasti će predstavljati poželjnu dodatnu vrijednost.
  • Napredno razumijevanje marketinških koncepata (4P) i interesovanja za obuku na radnom mjestu na platformama za digitalni marketing.
  • Snažne profesionalne pismene i verbalne komunikacijske vještine potrebne za interakciju sa klijentima i partnerima agencije.
  • Iskustvo sa društvenim mrežama i platformama kao što su Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube, LinekdIn, itd u profesionalnom okruženju.
  • Korištenje analitike za donošenje odluka koje su temeljene na podacima.
  • Odabrana osoba će biti kreativni i strateški dio tima sa sposobnošću da postavi prioritete na osnovu potreba klijenata i agencijskih organizacionih prioriteta, kao i da predlaže i razvija rješenja za unapređenje poslovanja agencije.
  • Sposobnost da radi nezavisno, ali i kao dio tima sastavljenog od uposlenika agencije i/ili klijenata i partnera agencije.
  • Velika pažnja posvećena detaljima, kao i predanost da se preuzete obaveze završe do kraja, uz najbolje moguće rezultate.
  • Osposobljenost za rad sa MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), ali i volja i agilnost za učenje novih softverskih paketa po potrebi.

Ovo je sjajna prilika da unaprijedite svoje trenutne sposobnosti i naučite neke nove vještine u kancelariji koja naporno radi, ali i nađe vremana za opuštanje i zadovoljstvo ostvarenim rezultatima.

Propratno pismo i CV možete poslati na email adresu [email protected].
Konkurs je otvoren do četvrtka, 28.02. od dana objavljivanja.

(Visited 156 times, 5 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments