Organizacija Medijske inicijative u okviru regionalnog projekta „Partnerstvo za razvoj medija Jugoistočne Evrope“, podržanog od Evropske komisije, organizuje trening na koji se pozivaju predstavnici nevladinog sektora, obrazovnih zajednica i studenti novinarstva.
Trening pod nazivom „Medijska pismenost i mogućnosti njene implementacije u društvu” održaće se u Sarajevu 10. i 11. novembra 2016. (Hotel Saraj, Nevjestina 5).
Cilj je da se učesnici upoznaju sa različitim aspektima medijske pismenosti i njenim društvenim značajem te osmisle zagovaračke akcije prema relevantnim zainteresovanim stranama kako bi se pokrenuo edukativni proces na različitim nivoima. Profesionalna medijska praksa i razumijevanje produciranih sadržaja jedan su od osnova demokratskog društva.
Pozivamo Vas da učestvujete na treningu uz napomenu da će za učesnike koji nisu iz Sarajeva biti pokriveni troškovi puta i smještaja u hotelu. Učesnicima će biti uručen certifikat o uspješnom pohađanju treninga. Treneri su Ioana Avadani i Cristina Lupu iz Centra za nezavisno novinarstvo iz Bukurešta i Radenko Udovičić i Bojana Šutvić iz Media plan instituta iz Sarajeva.
Prijave možete slati na adresu [email protected] a za sve dodatne informacije možete kontaktirati Bojanu Šutvić na 061 211 526. U nastavku šaljemo program treninga.
PROGRAM TRENINGA
- novembar (četvrtak)
09.30 – 10.30 Registracija, Uvodne riječi trenera i učesnika, Objašnjenje načina rada i ciljevi treninga
10.30 – 11.00 Šta je medijska pismenost? Kome to treba?
(obim, ciljne grupe, ciljevi)
11.00 – 11.30 Kafe pauza
11.30 – 13.00 Dobra praksa iz Evropske unije i šire
13.00 – 14.30 Ručak
14.30 – 16.00 BH kontekst, kakva je pozicija medijske pismenosti u BiH?
16.00 – 16.30 Kafe pauza
16.30 – 18.00 World cafe: Ko je zainteresovan za medijsku pismenost? Identifikacija mogućih ciljnih grupa i moguće poruke za njih?
(rad u grupama)
- novembar (petak)
09.30 – 11.00 Medijski trendovi: koju vrstu edukacije mi možemo obezbijediti?
11:00 – 11:30 Kafe pauza
11.30 – 12.45 Uloga državnih institucija: ko treba brinuti o medijskoj pismenosti?
12.45 – 14.00 Ručak
14.00 – 15.15 Uloga medija: šta novinari i mediji mogu učiniti za medijsku pismenost?
15.15 – 15.45 Kafe pauza
15.45 – 17.00 Advocacy: ideje za moguću zagovaračku kampanju
17.00 – 17.30 Pitanja i odgovori
Evaluacija