Trening: Medijska pismenost i mogućnosti njene implementacije u društvu

20 okt

Organizacija Medijske inicijative u okviru regionalnog projekta „Partnerstvo za razvoj medija Jugoistočne Evrope“, podržanog od Evropske komisije, organizuje trening na koji se pozivaju predstavnici nevladinog sektora, obrazovnih zajednica i studenti novinarstva.

Trening pod nazivom „Medijska pismenost i mogućnosti njene implementacije u društvu” održaće se u Sarajevu 10. i 11. novembra 2016. (Hotel Saraj, Nevjestina 5).

Cilj je da se učesnici upoznaju sa različitim aspektima medijske pismenosti i njenim društvenim značajem te osmisle zagovaračke akcije prema relevantnim zainteresovanim stranama kako bi se pokrenuo edukativni proces na različitim nivoima. Profesionalna medijska praksa i razumijevanje produciranih sadržaja jedan su od osnova demokratskog društva.

Pozivamo Vas da učestvujete na treningu uz napomenu da će za učesnike koji nisu iz Sarajeva biti pokriveni troškovi puta i smještaja u hotelu. Učesnicima će biti uručen certifikat o uspješnom pohađanju treninga. Treneri su Ioana Avadani i Cristina Lupu iz Centra za nezavisno novinarstvo iz Bukurešta i Radenko Udovičić i Bojana Šutvić iz Media plan instituta iz Sarajeva.

Prijave možete slati na adresu [email protected] a za sve dodatne informacije možete kontaktirati Bojanu Šutvić na 061 211 526. U nastavku šaljemo program treninga.

PROGRAM TRENINGA

  1. novembar (četvrtak)

09.30 –  10.30             Registracija, Uvodne riječi trenera i učesnika, Objašnjenje načina rada i ciljevi treninga

10.30 – 11.00             Šta je medijska pismenost? Kome to treba?

(obim, ciljne grupe, ciljevi)

11.00 – 11.30             Kafe pauza

11.30 – 13.00             Dobra praksa iz Evropske unije i šire

13.00 – 14.30             Ručak

14.30 – 16.00             BH kontekst, kakva je pozicija medijske pismenosti u BiH?

16.00 – 16.30             Kafe pauza

16.30 – 18.00              World cafe: Ko je zainteresovan za medijsku pismenost? Identifikacija mogućih ciljnih grupa i moguće poruke za njih?

(rad u grupama)

  1. novembar (petak)

09.30 –  11.00             Medijski trendovi: koju vrstu edukacije mi možemo obezbijediti?

11:00 – 11:30             Kafe pauza

11.30 – 12.45              Uloga državnih institucija: ko treba brinuti o medijskoj pismenosti?

12.45 – 14.00             Ručak

14.00 – 15.15              Uloga medija: šta novinari i mediji mogu učiniti za medijsku pismenost?

15.15 – 15.45             Kafe pauza

15.45 – 17.00             Advocacy: ideje za moguću zagovaračku kampanju

17.00 – 17.30             Pitanja i odgovori

Evaluacija

(Visited 321 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Emir Kustura