Stipendije za učešće u AFS programu interkulturalnog učenja za školsku godinu 2018/19

23 jan

AFS je posvećen pomaganju mladima da iskuse boravak u inostranstvu bez obzira da njihovu finansijsku situaciju. AFS sarađuje sa preduzećima, državnim organima i institucijama, kao i individualnim sponzorima, nastojeći obezbjediti što veći fond punih i djelomičnih stipendija za učešće u AFS programima interkulturalnog učenja.

Prijava za sve stipendije se vrši prilikom popunjavanja online aplikacije u dijelu “Programi, destinacije i stipendije”. Prijava za stipendiju će biti uzeta u razmatranje samo ukoliko si u ovom dijelu uploadovao dokumente koji su traženi za dostupne stipendije, te ukoliko se među odabranim destinacijama nalaze zemlje koje su predmet iznad navedenih stipendija.

Općenito o stipendijama:

  • AFS Intercultural Programs Italy – djelimična stipendija za jednogodišnji program u Italiji
  • AFS Intercultural Programs Turkey – djelimična stipendija za tromjesečni progam u Turskoj
  • AFS Intercultural Programs Spain – djelimična stipendija za jednogodišnji program u Španiji

Stipendisti će učestvovati u AFS jednogodišnjem i tromjesečnom programu razmjene srednjoškolaca s početkom u septembru 2018. godine i završetkom u julu 2019. godine (za jednogodišnji program) i s početkom u septembru 2018. godine i završetkom u decembru 2018. godine (za tromjesečni program), gdje će živjeti u domaćin porodici, pohađati privatnu srednju školu i učestvovati u AFS orijentacijama i drugim aktivnostima.

Uslovi za prijavu:

Za dodjelu stipendije se mogu prijaviti učenici koji:

  • trenutno pohađaju srednju školu na području BiH;
  • imaju prebivalište na području BiH;
  • imaju odlične ocjene;
  • da će u julu 2017. godine će imati između 15 godina i 17 godina;
  • žive u porodici koja se nalazi u lošem ekonomskom položaju, te u tom slučaju uz prijavnu dokumentaciju potrebno je dostaviti dokaze o istom, i to: (1) potvrda o primanjima roditelja(â)/staratelja(â) za protekla tri mjeseca ili potvrda nadležne institucije o nezaposlenju ili penzionom statusu roditelja(â)/staratelja(â) i (2) ovjerenu izjavu o članovima domaćinstva/kućnu listu;
  • osnovno poznavanje engleskog jezika je poželjno

Obaveze stipendiste su:

  1. pisanje dva izvještaja tokom razmjene i nakon povratka u BiH;
  2. primjereno ponašanje tokom razmjene.

Potrebna dokumentacija:

  • potvrda o primanjima roditelja(â)/staratelja(â) za protekla tri mjeseca ili potvrda nadležne institucije o nezaposlenju ili penzionom statusu roditelja(â)/staratelja(â)
  • ovjerenu izjavu o članovima domaćinstva/kućnu listu;
  • diplome, certifikati i potvrde o takmičenjima (za nastavne i vannastavne aktivnosti)

Ukoliko želite da se prijavite za program razmjene srednjoškolaca i otkrijete kulturu, tradiciju i običaje, istražite stranicu Postani AFSer i popunite online prijavni formular.

Sve detaljne informacije možete pronaći ovdje.

(Visited 443 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+

Comments

Autor Aida Trepanić