Regionalno takmičenje za izbor hit pjesme festivala Z.E.T. fest 2017.

31 mar

Z.E.T. HIT je regionalno takmičenje za izbor hit pjesme festivala Z.E.T. fest 2017. Cilj takmičenja je promocija regionalne muzičke scene. Dobrodošli su svi bendovi bez obzira na žanr i lokaciju. Izabrana pjesma će biti oficijalna pjesma festivala, a bend (autor) pjesme će dobiti priliku da se predstavi Z.E.T. fest publici.

Svi bendovi, bez obzira na žanr, lokaciju i iskustvo mogu prijaviti jednu pjesmu za Z.E.T. Hit.
Prijave su otvorene do 17. aprila 2017. godine a svi zainteresovani se mogu prijaviti preko formulara na našem web sajtu. Vaša prijava treba da sadrži sljedeće informacije:

– Ime i prezime – kontakt osoba benda
– E-mail adresu – kontakt osobe benda
– Kontakt telefon – telefon kontakt osobe benda
– Adresa – punu adresu kontakt osobe i lokacija benda
– Ime benda – puno ime benda
– Biografija benda – istorijat benda
– Pjesma za H.I.T. (soundcloud.com link) – link ka uploadovanoj pjesmi na soundcloud servisu
– Vaša Facebook stranica – link facebook stranice benda

Nakon što popunite formular, odaberite opcije „POŠALJI PRIJAVU“ i to je to.

Krajnji rok za prijave za Z.E.T. HIT 2017 je 17. april 2017. Nakon isteka ovog roka sve prijave će biti sortirane, a za prijavljene pjesme će se moći glasati preko sistema na Z.E.T. Fest 2017 sajtu. Sistem za glasanje će biti dostupan na našem sajtu od 20. aprila do 15. juna kada će u emisiji Z.E.T.vrtkom (svakog četvrtka od 21h na talasima Hard Rock Radija – Banjaluka – 102,7 MHz) biti proglašen pobjednik takmičenja.

Svaki izvođač će da dobije svoju pod-stranicu na našem sajtu, a trenutna rang lista će non-stop biti dostupna za pregled. Glasanje će biti javno, otvoreno za sve tako da će svaki izvođač moći da pozove svoje najbliže, prijatelje, poznanike i fanove da glasaju za prijavljenu pjesmu i da samim tim obezbjede što bolji plasman pjesme na finalnoj rang listi.

Više informacija i prijavu možete pronaći ovdje.

(Visited 127 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Emir Kustura