Radionica u Banjoj Luci: Treba li nam digitalni (psiho)analitičar?

7 jun

Vrijeme održavanja radionice: 13. juni 2018.

“Treba li nam digitalni (psiho)analitičar?” Odnosno što jedan psiholog radi u digitalnom marketingu i koliko su pritom njegova znanja i vještine nezamjenjive? 🙂

Sa razvojem digitalnih tehnologija i druge profesije su se mijenjale. Danas jedna od zanimljivijih oblasti psihologije je psihologija u marketingu.

Inovacioni centar organizuje radionicu namijenjenu psiholozima i studentima psihologije koje interesuje tema koja povezuje psihologiju i digitalni markering.

Učesnici će na ovoj radionici saznati:

– kako su povezani digitalni marketing i psihologija
– koja znanja iz psihologije se koriste u digitalnom marketing
– šta je posao psihologa u digitalnom marketingu
– šta nam donosi budućnost u pogledu psihologije i digitalnog marketinga?

Radionicu vodi Robert Petković koji je studirao psihologiju, koju koristi za bolje razumijevanje analitičkih podataka, a po zanimanju je Web analitičar. Do sada je radio u Degordianu, Multilinku i Agrokoru. Smatra da se znanja iz psihologije baziraju na eksperimentima koji se oslanjaju na statistiku i psihometriju.

Radionica će se realizovati u Inovacionom centru Banja Luka.

Više informacija i način apliciranja možete pronaći OVDJE.

(Visited 1 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments