Poziv za start-up preduzeća s inovativnim rješenjima!

5 okt
Rok prijave 23.10.2017

MOL Grupa objavila je konkurs za start-up preduzeća s inovativnim rješenjima u oblasti mobilnosti, maloprodaje, isporuke i distribucije, loyalty marketinga, ali i za big data start-up preduzeća, odnosno preduzeća koja se bave IT tehnologijom.

Ovaj tromjesečni program koji će se odvijati u Budimpešti, u saradnji s mađarskom inkubator agencijom Design Terminal, namijenjen je start-up preduzećima čija rješenja ispunjavaju jedan od ciljeva strategije MOL Grupe „2030″: postati prvi izbor kupaca u pokretu.

MOL Grupa poziva ona start-up preduzeća čija su rješenja trenutno u razvijenoj fazi rasta da uzmu učešće u ovom programu. Inicijativa će se odvijati u saradnji sa „Design Terminal” agencijom iz Budimpešte, koja ima dokazano, praktično iskustvo u saradnji sa preduzećima ovog tipa.

Program će biti lansiran u januaru, trajaće tri mjeseca i održaće se u Budimpešti, u Mađarskoj. Proces prijave počeo je 22. septembra i otvoren je za start-up preduzeća i koja su spremna da testiraju svoja inovativna rješenja (faza prototipa ili minimalne funkcionalnosti proizvoda) u oblastima mobilnosti, maloprodajnih usluga, dostave paketa i distribucionih sistema, kao i marketinga lojalnosti i IT tehnologije. Proces selekcije će se sastojati iz dve faze – online prijave, nakon koje će uslijediti selekcioni kamp gdje će odabrani kandidati moći da diskutuju i predstavljaju svoja rješenja, timove i viziju, pa o tome i razgovaraju sa predstavnicima MOL Grupe i agencije „Design Terminal”.

Očekuje se izbor četiri do pet start-up preduzeća koja će dobiti jedinstvenu priliku da ostvare direktnu saradnju sa vodećom kompanijom u regionu Srednje i Istočne Evrope, pa tako i koriste međunarodnu bazu od 10 miliona kupaca i veliku maloprodajnu mrežu. Učesnici programa će dobiti individualnu podršku i mentorstvo od poslovnih lidera MOL Grupe i agencije „Design Terminal”, a na raspolaganju će im biti i različite radionice i kancelarijski prostor. Pored toga, pristup maloprodajnoj infrastrukturi MOL-a i uspostavljena široka baza klijenata biće odličan teren za testiranje inovativna rješenja, što bi moglo da rezultira bržim izlaskom na tržište. Na kraju programa, uspješnim start-up preduzećima može da se ponudi mogućnost uspostavljanja dugoročnog partnerstva sa MOL-om kao dobavljačem inovativnih proizvoda i usluga.

Rok za podnošenje prijava je 23. oktobar 2017.

Kako biste saznali više o programu, posetite web stranicu: mol.designterminal.org.

Kako biste saznali više o novoj strategiji MOL Grupe, posetite web stranicu: molgroup.info/strategy2030.

(Visited 111 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Emir Kustura