OKC: Takmičenje za kreativce

2 dec
Rok prijave 15.12.2016

Omladinski komunikativni centar raspisuje poziv dizajnerima da učestvuju u kreiranju vizuelnog identiteta projekta “Ekonomski oporavak i uspostavljanje sistema ranog upozoravanja od poplava” i društvene izazove prihvate kao inspiraciju za maštovite i inovativne ideje.

Šta je Ekonomski oporavak i uspostavljanje sistema ranog upozoravanja od poplava?

Projakt koji garantuje izgradnju mehanizama i znanja o poplavama, kako bi građani Doboja i susjednih opština mogli preventivno djelovati. Cilj je uspostavljanje procedura i pravila prilikom upozoravanja na poplave i druge prirodne katastrofe, kao I njihovo rano uočavanje i spriječavanje.  Projekat podrazumijeva i pomoć građanima Doboja i susjednih opština koji su pretrpjeli gubitke u poplavama 2014. godine.

Ko može učestvovati na konkursu?

Svako ko ima u svojim laptopima, ladicama, glavi ili papirima interesantan prijedlog – mladi, profesionalci, studenti, amateri, umjetnici…

Šta možete osvojiti?

Prema odluci i izboru žirija, biće izabran jedan pobjednički rad, koji će biti nagrađen provedbom idejnog rješenja, uz novčanu nagradu u bruto iznosu od 1000 evra.

Kako pobijediti?

Dostavite nam svoju viziju pomirenja:

  1. znak i/ili logotip – uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sistem karakterističnih boja (upotreba znaka u boji i/ili crno-bijeloj varijanti);
  2. Slogan- mora jasno predstavljati, označavati i komunicirati na zadanu temu;
  3. definiciju karakterističnog pisma (primarna i eventualno sekundarna tipografija), dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima /vertikalni i horizontalni;
  4. izvedeni oblici znaka i logotipa: Leaderboard (728 x 90 pixel) i Full Banner (468 x 60 pixel);
  5. prikaz primjene na štampanim  i promotivnim materijalima: memorandum, posjetnica, zastava, olovka, plakat, oglas, letak;
  6. prikaz primjene u digitalnom okruženju – dovoljno je prikazati upotrebu identiteta na naslovnici stranice Facebook-a;
  7. kratak i jasan tekstualni opis rješenja na engleskom jeziku.

Predloženi rad ne smije biti već realizovan ili u proizvodnji, publikovan ili javno izlagan. Materijale s konkursa ne vraćamo.

Šta je žiriju najvažnije?

Pri odabiru, žiri će se opredjeljivati na osnovu inovativnosti, maštovitosti, estetičnosti, jasnoće koncepta prikaza i tumačenja koncepta ideje prijedloga.

Rokovi?

Konkurs je objavljen 1. decembra i traje do 15. decembra. Rok za izbor pobjedničkog rada je 20. decembar.

Kako i kome poslati ideju?

Projekt se dostavlja isključivo elektronskim putem. Svaki list treba dostaviti u odvojenom dokumentu, a veličina ne bi trebala da prelazi 2 MB. Za dokumente treba koristiti JPG format s 256 boja, a veličine maksimalno 3500 x 2480 piksela.

Email adresa za dostavu rada je: [email protected].

Detalji saradnje će biti dogovoreni nakon izbora najboljeg prijedloga.

(Visited 324 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Emir Kustura