Omladinski komunikativni centar raspisuje poziv dizajnerima da učestvuju u kreiranju vizuelnog identiteta projekta “Ekonomski oporavak i uspostavljanje sistema ranog upozoravanja od poplava” i društvene izazove prihvate kao inspiraciju za maštovite i inovativne ideje.
Šta je Ekonomski oporavak i uspostavljanje sistema ranog upozoravanja od poplava?
Projakt koji garantuje izgradnju mehanizama i znanja o poplavama, kako bi građani Doboja i susjednih opština mogli preventivno djelovati. Cilj je uspostavljanje procedura i pravila prilikom upozoravanja na poplave i druge prirodne katastrofe, kao I njihovo rano uočavanje i spriječavanje. Projekat podrazumijeva i pomoć građanima Doboja i susjednih opština koji su pretrpjeli gubitke u poplavama 2014. godine.
Ko može učestvovati na konkursu?
Svako ko ima u svojim laptopima, ladicama, glavi ili papirima interesantan prijedlog – mladi, profesionalci, studenti, amateri, umjetnici…
Šta možete osvojiti?
Prema odluci i izboru žirija, biće izabran jedan pobjednički rad, koji će biti nagrađen provedbom idejnog rješenja, uz novčanu nagradu u bruto iznosu od 1000 evra.
Kako pobijediti?
Dostavite nam svoju viziju pomirenja:
- znak i/ili logotip – uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sistem karakterističnih boja (upotreba znaka u boji i/ili crno-bijeloj varijanti);
- Slogan- mora jasno predstavljati, označavati i komunicirati na zadanu temu;
- definiciju karakterističnog pisma (primarna i eventualno sekundarna tipografija), dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima /vertikalni i horizontalni;
- izvedeni oblici znaka i logotipa: Leaderboard (728 x 90 pixel) i Full Banner (468 x 60 pixel);
- prikaz primjene na štampanim i promotivnim materijalima: memorandum, posjetnica, zastava, olovka, plakat, oglas, letak;
- prikaz primjene u digitalnom okruženju – dovoljno je prikazati upotrebu identiteta na naslovnici stranice Facebook-a;
- kratak i jasan tekstualni opis rješenja na engleskom jeziku.
Predloženi rad ne smije biti već realizovan ili u proizvodnji, publikovan ili javno izlagan. Materijale s konkursa ne vraćamo.
Šta je žiriju najvažnije?
Pri odabiru, žiri će se opredjeljivati na osnovu inovativnosti, maštovitosti, estetičnosti, jasnoće koncepta prikaza i tumačenja koncepta ideje prijedloga.
Rokovi?
Konkurs je objavljen 1. decembra i traje do 15. decembra. Rok za izbor pobjedničkog rada je 20. decembar.
Kako i kome poslati ideju?
Projekt se dostavlja isključivo elektronskim putem. Svaki list treba dostaviti u odvojenom dokumentu, a veličina ne bi trebala da prelazi 2 MB. Za dokumente treba koristiti JPG format s 256 boja, a veličine maksimalno 3500 x 2480 piksela.
Email adresa za dostavu rada je: [email protected].
Detalji saradnje će biti dogovoreni nakon izbora najboljeg prijedloga.