Mikser House Sarajevo traži pojačanje – Zaposlite se kao Communication Manager!

20 jul

Ako ste stalno prisutni na društvenim mrežama, volite da komunicirate i animirate ostale korisnike, svaki hashtag stavljate sa ciljem, imamo posao za vas! Mikser House Sarajevo treba pojačanje. Otvaramo poziciju Communication Manager! Ukoliko volite izazove i dinamično radno okruženje, pošaljite nam vašu radnu biografiju sa naslovom pozicije za koju se prijavljujete i motivaciono pismo na [email protected].

Zaduženja:

DRUŠTVENE MREŽE:

Facebook – osmišljavanje i implementacija komunikacije na ovoj društvenoj mreži: istraživanje, osmišljavanje i postavljanje tekstualnih, foto i video sadržaja minimum 8, a optimalno 10 puta dnevno; kreiranje Facebook događaja i pozivanje gostiju na iste
Odgovaranje na poruke u inbox-u i na komentare fanova
Kreiranje promovisanih postova i Facebook oglasa
Praćenje trendova na društvenim mrežama i njihovo implementiranje
Praćenje uglednih primjera i konkurencije
Postavljanje sadržaja uživo s događaja
Instagram – postavljanje i obrada fotografija praćenih atraktivnim tekstualnim sadržajima
Praćenje trendova: popularne teme, #hashtagovi
Praćenje uglednih primjera i konkurencije
Razvoj i održavanje MH profila na ostalim društvenim mrežama (npr. youtube)

OSTALE PR AKTIVNOSTI:

Osmišljavanje, kreiranje i distribucija mjesečnih i nedjeljnih newslettera (mailchimp)
Administriranje websajta – kreiranje i osmišljavanje statičnih tekstualnih sadržaja, kao i dinamičnih – vijest i njihovo postavljanje na sajt
Direktno pozivanje zvanica na događaje; vođenje spiska i protokola za događaje
Brif i koordinacija fotografa; selekcija fotografija za društvene mreže
Prisustvo na događajima, komunikacija sa zvanicama, novinarima i učesnicima u programu;
Press clipping

PROMO AKTIVNOSTI ZA MH SHOP (u koordinaciji sa Milošem Kuzmanovićem):

Kreiranje svih promotivnih aktivnosti za shop: osmišljavanje Facebook postova, fotografisanje pojedinačnih proizvoda za iste, kreiranje kolažnih fotografija; u koordinaciji sa zaposlenima u shop-u kreiranje koncepta događaja – promocija brendova, učestvovanje u produkciji promocija, obaveštavanje javnosti o promociji – pozivanje medija, dogovaranje intervjua, promovisanje na društvenim mrežama, newsletter-u, direktni pozivi zvanica

MARKETINŠKE AKTIVNOSTI:

Istraživanje i davanje brifa dizajnerima za dizajn plakata i drugih promotivnih materijala
Komunikacija sa distributerom karata – dostavljanje svih neophodnih informacija za plasiranje ulaznica u prodaju i praćenje prodaje
Učešće u kreiranju marketing kampanja, uključujući tradicionalne medije

OSTALO:

Vođenje pojedinih plug in projekata: prikupljanje svih potrebnih informacija o projektu, komunikacija sa partnerima na projektu, prikupljanje informacija potrebnih za najavu projekta, koordinacija unutar tima u vezi sa produkcionim potrebama projekta, idr.
Pisanje svih tekstualnih sadržaja za potrebe Mikser House-a: brošure, flajeri, plakati (pored već pomenutih saopštenja za medije, newsletter-a, tekstova za sajt, džinglova)
Učestvovanje u kreiranju mesečnih programa MH
Praćenje realizacije korporativnih projekata, učešće u kreiranju izvještaja

Više informacija.

(Visited 579 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments