MeetUp: Event Driven Marketing (EDM)

29 feb

Kako povećati efektivnost marketing kampanja?

Marketing kampanje su za većinu firmi standardna komponenta prodajnih procesa. Međutim, njihova uspješnost je vrlo često promjenljiva. Zašto? Razlog moramo tražiti u pripremi relevantne ciljne grupe, ispravnom vremenskom planiranju kampanja, optimalizaciji distribucijskih kanala, kao i atraktivnosti propagiranih produkata i službi.
U ovom predavanju ćemo se fokusirati na nekoliko ključnih aspekata koji mogu od prosječnih kampanja napraviti ekscelentne kampanje.

Ako se ovoj problematici sistematski posvetimo, relativno jednostavno možemo postići ove rezultate:
• generisati i 10 puta više, bolje ciljanih, kampanja sa istim troškovima realizacije;
• povećati reakciju na kampanje za 50%;
• smanjiti time-to-market za 50%,
• smanjiti troškove realizacije kampanja za dvije trećine;

Predavanje će sadržavati i konkretne primjere iz prakse, gdje je ovakav pristup donio odlične rezultate.
Predavač: Hadis Medenčević
Predavanje je besplatno.

Vidimo se u Skenderpašinoj br.1, 03.03.2016.godine u 17:30 sati.

*EDM je disciplina, koja ima najveći uticaj na efektivnost marketing kampanja. Njenim ciljem je na vrijeme identifikovati relevantne dogadjaje vezane za konkretnog klijenta te adekvatno i fokusirano na to reagovati. EDM je bez dileme „flagship“ camapaign nove generacije.

FB EVENT

(Visited 181 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Emir Kustura