Kako povećati efektivnost marketing kampanja?
Marketing kampanje su za većinu firmi standardna komponenta prodajnih procesa. Međutim, njihova uspješnost je vrlo često promjenljiva. Zašto? Razlog moramo tražiti u pripremi relevantne ciljne grupe, ispravnom vremenskom planiranju kampanja, optimalizaciji distribucijskih kanala, kao i atraktivnosti propagiranih produkata i službi.
U ovom predavanju ćemo se fokusirati na nekoliko ključnih aspekata koji mogu od prosječnih kampanja napraviti ekscelentne kampanje.
Ako se ovoj problematici sistematski posvetimo, relativno jednostavno možemo postići ove rezultate:
• generisati i 10 puta više, bolje ciljanih, kampanja sa istim troškovima realizacije;
• povećati reakciju na kampanje za 50%;
• smanjiti time-to-market za 50%,
• smanjiti troškove realizacije kampanja za dvije trećine;
Predavanje će sadržavati i konkretne primjere iz prakse, gdje je ovakav pristup donio odlične rezultate.
Predavač: Hadis Medenčević
Predavanje je besplatno.
Vidimo se u Skenderpašinoj br.1, 03.03.2016.godine u 17:30 sati.
*EDM je disciplina, koja ima najveći uticaj na efektivnost marketing kampanja. Njenim ciljem je na vrijeme identifikovati relevantne dogadjaje vezane za konkretnog klijenta te adekvatno i fokusirano na to reagovati. EDM je bez dileme „flagship“ camapaign nove generacije.