Lufthansa InTouch: Konkurs za veći broj radnih mjesta

4 sep

Lufthansa InTouch je kompanija koja je u 100% vlasništvu Lufthanse i kao takva obavlja poslove vezane za podršku korisnicima na 40 različitih tržišta na preko 27 različitih stranih jezika.

Trenutno se nalazi u proširenju njemačkog tržišta tako da je potreban veći broj radnika koji su spremni doseliti se u Brno (Češka) i raditi.

Nudi se smještaj u prva 3 mjeseca kao i pomoć oko dobijanja radne i boravišne dozvole.

Za obavljanje ovog posla nam nije potreban poseban profil ili obrazovanje, minimalno što kanditati moraju ispunjavati je SSS, smjer nije bitan jer obrazovanje i pripremu za izvršenje ovog posla se vrši internim školovanjem.

Bitno je da aplikant govori odlično njemački i vrlodobro engleski jezik, a dokaz o zavšenim kursevima stranih jezika je nebitan jer testiranje istog se radi kroz razgovor sa kandidatima.

Osnovna plata iznosi 19500 čeških kruna, što je oko 750 eura.

Pored osnovne plate se u prvih 6 mjeseci dobija fiksni bonus od dodatne 2 hiljade čeških kruna i bonovi za hranu za svaki dan proveden na poslu 90 čeških kruna. Velika prednost ovog posla je što se nakon 6 mjeseci dobija zvanična izkaznica Lufthanse koja omogućava putovanje svim Aviokompanijama sa popustom i do 90%.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti putem E-maila na sljedeću adresu: [email protected]

Dodatne informacije o životu i boravku u Brnu možete naći i na sljedećem linku: http://www.lh-intouch.jobs.cz.

Vaše CV-ove možete slati na gore navedenu E-mail adresu, radni ugovor koji se potpisuje je na neograničeno.

Za sve one među vama koji bi htjeli da se okušaju u avioindustriji i koji žele da putuju, ovaj posao je idealan…

Lufthansa InTouch is a worldwide network of Lufthansa Service Centers with headquarters in Berlin. With 7 locations in 7 countries we are responsible for the Lufthansa Group’s customer service for which we offer over 360 services for about 40 different markets, in more than 20 languages. We assist Lufthansa customers, along with the customers of other companies within the Lufthansa Group, regarding product, pricing or reservation questions and offer support for all inquiries relating to the website www.lufthansa.com.

We qualify our multi-cultural, multi-lingual and multi-skilled teams through an extensive in-house training. This secures exceptional quality for our clients and helps us to discover and develop talent. We embrace diversity and focus on our clients as one global team. Our excellent customer service relies on experience, teamwork and exceptional skills. All our consultants provide comprehensive knowledge within the airline and travel industry.

We offer exciting employment opportunities to graduates, newcomers and experienced professionals, with continuous entry opportunities as a Customer Service Consultant at all 7 of our locations.

The Lufthansa Service Centre in Brno was established in 2005 to handle customer care for the Lufthansa Group in Central and Eastern European countries. We provide customer service to clients all over the world within the air travel industry.

Today the Service Centre of Lufthansa InTouch in Brno employs a multilingual and multicultural team of 210 Consultants. They assist passengers flying Lufthansa and Swiss in more than 12 languages on a 24/7 basis.

Our consultants at Lufthansa InTouch Brno assist customers with bookings and purchases of flight tickets, provide all services related to Lufthansa’s frequent flyer programme ‘Miles and More’, deliver airport related services (e.g. baggage tracing, irregularity handling), and ticketing.

(Visited 232 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Admin