U okviru projekta “Ograničavanje restrikcija na slobodu izražavanja u BiH”, Internews u BiH objavljuje otvoreni poziv za prijedloge projekata digitalne kampanje zagovaranja vezane za pitanja slobode izražavanja u BiH.
U novembru 2015. godine, Internews u BiH je počeo implementaciju projekta “Ograničavanje restrikcija na slobodu izražavanja u BiH”, ili skraćeno “Projekat W”. Projekat je koncipiran kao odgovor na pogoršanu situaciju glede slobode izražavanja u BiH, i to sa fokusom na usvajanje Zakona o javnom miru i redu u Republici Srpskoj nejasno definisan zakon koji prijeti našoj slobodi govora.
Osnovni cilj projekta je “širenje javne svijesti i akcija u cilju zaštite medijskih sloboda i slobode izražavanja, te stvaranja jedne kampanje o građanskim pravima na nivou cijele države.” Kako bismo ovo postigli, stvaramo mrežu aktivista/ica za slobodu govora, medija, zagovarača/ica medijskih politika, blogera/ki, pravnika/ca i organizacija civilnog društva, pružajući im vještine digitalnog zagovaranja kroz treninge i pravnu podršku.
Ovim putem otvaramo
Poziv za prijedloge i ideje
za najbolja tehnološka, i rješenja digitalnih kampanja zagovaranja.
Rok za prijavu:
22.02.2016. do 23:59 sati
Ko se može prijaviti?
- Organizacije civilnog društva u BiH.
- Neformalne grupe pojedinaca/ki, ali moraju u okviru neke organizacije civilnog društva, odnosno pravnog lica, poslati svoj prijedlog projekta.
- Prilikom prijave, nosioci prijedloga projekta već trebaju imati formiranu grupu osoba koje će raditi na implementaciji i koje će učestvovati na Inovacijskom Lab-u u martu 2016. godine
Koje ideje ćemo podržati?
- Digitalne kampanje zagovaranja koje će se baviti:
- Ograničavanjem restrikcija na slobodu izražavanja u BiH
- Širenjem svijesti o pitanjima slobode izražavanja u BiH
- Promocijom značaja slobode izražavanja u demokratskim društvima, sa fokusom na BiH
Proces selekcije:
Po isteku roka za prijavu, selekcijska komisija će od zaprimljenih prijedloga odabrati najboljih pet ideja koje će se, uz svoje nosioce, naći na trodnevnom Inovacijskom Lab-u kojeg Internews organizuje početkom marta 2016. godine. Koncept Inovacijskog Lab-a je taj da svih pet ideja dobiju svoj osnovni oblik uz pomoć stručnjaka (IT, umjetnici, pravna nauka, zagovarački procesi).
Po završetku Inovacijskog Lab-a, bit će odabrane dvije najbolje ideje čiju će implementaciju finansirati Internews u BiH sa po $5.000
Kriterij za selekciju najboljih ideja:
Kreativnost – koliko je kreativno i inovativno osmišljena kampanja
Korist od implementacije – u kojem opsegu će implementacija ideje biti korisna u širem društvenom kontekstu
Broj korisnika/ca – koliko bi kampanja obuhvatila osoba i koliko ljudi bi imalo korist od vaše kampanje digitalnog zagovaranja
Rad na, i upotreba novih tehnologija.
Rok za implementaciju projekta:
Implementacija projekta može početi najranije 1.4.2016. i mora biti završena najkasnije do 01.6.2016.
Kampanja može trajati i nakon 01.06.2016. godine, ali mora započeti najkasnije do navedenog datuma.
Formular za prijavu možete pronaći ovdje.