EXIT & Viber: Pokrenut globalni natječaj za dizajn stickera

10 apr
Rok prijave 19.04.2016

Cilj Viber sticker natječaja je inspirirati kreativne umove iz čitavog svijeta da izraze svoje viđenje Exit Avanture i njezinih jedinstvenih vrijednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje.

Exit, jedan od najprestižnijih svjetskih festivala, i Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmjenu poruka s više od 711 milijuna jedinstvenih korisnika širom svijeta, najavljuju službeni početak zajedničkog međunarodnog natječaja za dizajn stickera – Moja Exit Avantura.

Cilj Viber sticker natječaja je inspirirati kreativne umove iz čitavog svijeta da izraze svoje viđenje Exit Avanture i njezinih jedinstvenih vrijednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje. Natjecanje će nadgledati organizacija Talenthouse, koja umjetnicima iz cijelog svijeta pruža direktan pristup kreativnom sadržaju vodećih robnih marki, agencija i pop ikona.

Jedan sretni umjetnik, kojeg će odabrati službeni žiri, dobit će nagradu u iznosu od $3 000, dok će pobjednički dizajn biti pretvoren u sticker paket na Viberu spreman za preuzimanje. Žiri će također izabrati četiri istaknuta umjetnika koji će osvojiti po $500. Svi oni će biti nagrađeni ulaznicama za Exit Avanturu, a pobjednik natječaja će biti pozvan da posjeti i doživi Exit Avanturu zajedno s ostalim članovima svog kreativnog tima, uz VIP pristup backstageu i svijetu koji nije dostupan običnim posjetiteljima.

–  Exit je u usporedbi s ostalim velikim festivalima jedinstven u pogledu povijesti, raznolikosti glazbe i društvenog aktivizma. Potičem vas da pretočite magiju čitave Exit Avanture – kako Exita, tako i Sea Dance festivala – u šarene i zanimljive Viber stickere, koja će živjeti 365 dana godišnje zahvaljujući vašem kreativnom radu. – rekao je Dušan Kovačević, osnivač Exit festivala, pozivajući sve kreativne umove da se priključe natječaju.

Značajan savjet svim sudionicima dao je kreativni direktor Vibera.

– Tražimo kreativne stickere koji će uhvatiti energiju i vibracije Exita, a koji će biti bitni i ljudima izvan okvira festivala. Što je sticker korisniji, tako će postati popularniji pa razmišljajte o tipovima stickera i fraza koje volite svakodnevno koristiti sa svojim prijateljima. Odabrani dizajn stickera će biti mješavina praktičnosti i jedinstvenih vrijednosti Exit festivala. – kaže Erez Shocher.

Studentski.hr

(Visited 268 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Admin