Divided Past Joint Future: Poziv za mlade dizajnere

17 feb
Rok prijave 07.03.2016

Omladinski Komunikativni Centar i SEEYN  otvaraju poziv mladim dizajnerima da učestvuju u kreiranju dizajna na projektu  “Divided Past Joint Future” i društvene izazove prihvate kao inspiraciju za maštovite i inovativne ideje.

Šta je Divided Past Joint Future?

Regionalna četvorogodisnja inicijativa u kojoj učestvuje ukupno 18 organizacija iz sedam zemalja Zapadnog Balkana i Turske, a pridruženi su i partneri iz Slovenije, Hrvatske i Austrije. Svrha projekta je usmjerena na  stvaranje jake samoodržive međusektorske platforme za saradnju na polju provođenja politika pomirenja kroz inovativne mehanizme.

Ko može učestvovati na konkursu?

Svako ko ima u svojim laptopima, ladicama, glavi ili papirima interesantan prijedlog -mladi profesionalci, studenti i amateri  starosti od 18 do 35 godina.

Kako pobijediti?

Dostavite nam svoju viziju pomirenja:

  1. znak i/ili logotip – uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sistem karakterističnih boja (upotreba znaka u boji i/ili crno-bijeloj varijanti, vektorski format);
  2. Slogan- mora jasno predstavljati, označavati i komunicirati na zadanu temu;
  3. preporuku karakterističnog pisma (fonta), dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima /vertikalni i horizontalni;
  4. izvedeni oblici znaka i logotipa: Leaderboard (728 x 90 pixel) i Full Banner (468 x 60 pixel);
  5. prikaz primjene na štampanim  i promotivnim materijalima: memorandum, posjetnica, zastava, olovka, plakat, oglas, letak;
  6. prikaz primjene u digitalnom okruženju – dovoljno je prikazati upotrebu identiteta na naslovnici stranice Facebook-a;
  7. kratak i jasan tekstualni opis rješenja na engleskom jeziku.

Predloženi rad ne smije biti već realizovan ili u proizvodnji, publikovan ili javno izlagan.

Šta je žiriju najvažnije?

Pri odabiru, žiri će se opredjeljivati na osnovu inovativnosti, maštovitosti, estetičnosti, jasnoće koncepta prikaza i tumačenja koncepta ideje prijedloga.

Šta možete osvojiti?

Prema odluci i izboru žirija, biće izabran jedan pobjednički rad, koji će biti nagrađen provedbom idejnog rješenja, uz novčanu nagradu u neto iznosu od 300 evra.

Rokovi?

Konkurs je objavljen 16. februara i traje do 7. marta 2016.godine. Rok za izbor pobjedničkog rada je 31.mart 2016.godine.

Kako i kome poslati ideju?

Projekt se dostavlja isključivo elektronskim putem. Svaki list treba dostaviti u odvojenom dokumentu, a veličina ne bi trebala da prelazi 2 MB. Za dokumente treba koristiti JPG format s 256 boja, a veličine maksimalno 3500 x 2480 piksela.

Email adresa za dostavu rada je: [email protected].

Više informacije možete pronaći u prilogu:

(Visited 846 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Emir Kustura