Web alati za kreiranje vizualnog sadržaja za društvene mreže

19 jun

Slike, infografike i drugi vizualni sadržaji popularni su na društvenim mrežama i istraživanja pokazuju da ih korisnici najradije dijele sa svojim prijateljima (prema nekim podacima, tvitovi koji sadrže fotografije imaju do 200 puta veći odgovor publike).

Popularni Instagram i Pinterest već su sasvim okrenuti plasiranju vizuala, avijest da će Twitter prestati uključivati fotografije u konačni broj dozvoljenih karaktera obradovala je sve one koji i na ovoj društvenoj mreži koriste vizuale.

Kako jednostavno kreirati ilustracije za tekstove, poruke za kampanje i druge oblike vizualno privlačnih poruka za društvene mreže? Pored kompjuterskih programa, za ovu svrhu dostupno je i mnoštvo web alata i aplikacija.

Predstavljamo neke od najpopularnijih.

Canva

Pokrenuta 2013. godine pod sloganom “Canva je za dizajn ono što je Instagram za fotografiju”, popularna platforma za sve one koji se žele okušati u dizajnu danas nudi niz korisnih alata za kreiranje dokumenata, prezentacija, letaka, grafika i kolaža (kao što su npr. Facebook cover slike) i razlaže ih na jednostavne korake koji se dodaju drag-and-drop alatkama iz baze od preko milion fotografija, grafika i fontova, a tu je i mala škola dizajna. Korištenje je besplatno, a dostupna je i iPad aplikacija.

PicMonkey

Još jedan online alat koji kreiranje i uređivanje fotografija razlaže na jednostavne korake. PicMonkey je dostupan u besplatnoj i pro verziji, no i besplatna varijanta nudi niz filtera, fontova i efekata za kreativno korištenje.

WordDream

Za razliku od prethodnih alata, WordDream je dostupan samo kao mobilna aplikacija (i za iOS i za Android).

Sličan je popularnom WordSwagu, čije se korištenje plaća, i nudi niz opcija za ubacivanje teksta u fotografije i crteže. Korisnici mogu birati fontove, filtere i, ukoliko se ne osjećaju baš kreativnim, koristiti i neke od već ponuđenih tekstova.

Koji su vaši omiljeni alati za kreiranje vizualnih sadržaja za društvene mreže? Podijelite s nama u komentarima.

Media.ba

 

(Visited 236 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments