Uspješni ljudi dijele savjete kako da vam 2017. bude najproduktivnija

19 mar

Eksperti koji su uspješni u raznim oblastima podijelili su savjete kako 2017. godinu učiniti najproduktivnijom. Neki od savjeta su da budete saosjećajni, prilagodite obaveze vašoj energiji i svaki dan postavite sebi tri cilja.

Povežite nešto što volite s ciljem koji želite postići

“Izaberite ritual koji volite – za mene je to jutarnja kafa, i povežite ga s produktivnom aktivnosti – u mom slučaju je to pisanje. Dakle, povežem nešto što volim s nečim drugim što u principu volim, ali ne stalno. To je postalo skoro instinktivno, čim počnem raditi uživam i u kafi”, savjetuje profesor psihologije i autor nekoliko knjiga Dan Ariely.

Budite saosjećajniji

“Moj najbolji savjet za produktivnost? Saosjećanje. Obično su savjeti drugih ljudi da razmišljate, budete fokusirani, radite jedan po jedan zadatak, reagujete i sl. Svi ti alati mogu pomoći da budemo fantastično produktivni, efektivni i kreativni, ali saosjećanje je priznanje da smo ljudi. Imaćemo glupih dana kada se ništa neće činiti ispravnim. Nekada ćemo biti rastreseni, nemotivisani, kada ne spavamo cijelu noć zbog posla ili privatnih stvari ili kada se osjetimo prepunim stresa. Ali umjesto da se korite i paralizujete u negativnosti, saosjećajte sami sa sobom, oprostite sebi i naučite iz toga. Zaboravite na savršenstvo i pokušajte ponovo”, savjetuje književnica i režiserka Brigid Schulte.

Napravite 15-minutnu listu

“Borite se protiv odugovlačenja i uradite posao u mikrosegmentima tako što ćete napraviti 15-minutnu listu. Ona treba da sadrži stvari koje se mogu uraditi za 15 ili manje minuta uz malo energije, a podsta’i će vas da radite složenije projekte”, kazala je autorka knjige “Radite jednostavnoCarson Tate.

Odmah ispunite obaveze za koje vam treba minut

“Držite se ‘pravila jednog minuta’ i uradite bilo koji zadatak za koji vam je potreban jedan minut. Okačite kaput, pročitajte pismo, ispunite formular, odgovorite na email, zapišite neki citat, odgovorite na poruku itd. S obzirom na to da su zadaci brzi neće biti teško pratiti ih, a rezultat će biti velik. Cijenite te male stvari”, kazala je autorka knjiga “Bolje nego prije” i “Projekat Sreća”, Gretchin Rubin.

Kategorizujte listu obaveza

Svakog petka provedem određeno vrijeme analizirajući sedmicu. Napravim sebi kratku listu prioriteta po kategorijama posao, veza, ja… U svakoj od njih treba biti nešto. To je brzi trik koji mi garantuje balansiran život. Kada napravim listu pogledam u kalendar i rasporedim ih. Ne ispunim ih uvijek sve, ali se trudim da imam prioritete”, rekla je Laura Vanderkam, autorka knjige “Znam kako ona to radi”.

Prilagodite zadatke vašoj energiji

“Većina nas je loša u primanju novih informacija, planiranju unaprijed i odupiranju rastresenosti kako dan odmiče. Zato prilagodite poslove nivou vaše energije kako biste obavili što više uz manje truda”, kazao je psiholog Ron Friedman.

Postavite tri cilja svakog jutra

“Pravljenje ‘trojke’ je moj najdraži produktivni ritual. Na početku svakog dana pomislim: Kada se završi ovaj dan koje tri stvari želim da budu završene? U samo nekoliko minuta razdvojim ono što je bitno od onog što nije i fokusiram svoju energiju na to”, rekao je Chris Bailey, autor knjige “Godina produktivnosti”.

Bankar.me

(Visited 134 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments