Uhvatio sam pokemona u bašti svoje komšinice

28 jul

Mnogi kažu kako tehnologija i pametni uređaji odvajaju mlade od njihove stvarnosti, ali da li je to zaista tako?

 

Iz dana u dan, tehnologija donosi nova iznenađenja i čini korištenje podataka sa pametnih uređaja stvarnijim i pristupačnijim. Razvojem digitalizacije igrice postaju sve primamljivije i realnije, te zbog toga i broj igrača raste.

Naravno, ništa nije tako bajno ni krasno, pa ni ovo. Osim što svoj stvarni život mijenjaju za onaj na socijalnim mrežama, mladi sve više svoju realnost prebacuju u virtualnost. Vole trčati, takmičiti se, igrati društvene igre, ali sve to na svojim pametnim telefonima. Kada su u društvu svoju glavu drže okrenutu ka svojim mobilnim uređajima igrajući igrice, a i kada su sami situacija nije nešto drugačija.  Clash of Clans, Temple run, Ball Pool, Pokemon Go, Asocijacije samo su neki od naziva igrica koje možemo čuti na svakom koraku.

Međutim danas neke od njih od mladih osoba zahtjevaju stalnu pokretljivost, logičko razmišljanje i socijalizaciju sa ljudima koji se nalaze u njihovom okruženju. Hvatanje pokemona, korištenje aplikacije za igru asocijacija kada smo na druženju sa prijateljima spaja ugodno s korisnim i čini život jedne mlade osobe lakšim, zabavnijim i interesantnijim.  Igrice poput Ball Pool-a, Clash of Clans i slično razvijaju logiku, motoriku i kreativnost kod mladih ljudi i tjeraju ih na konstantnu moždanu aktinost, što rezultira boljim moždanim sposobnostima u budućnosti.

 

Igrice danas i igrice u prošlosti se razlikuju u mnogome. Nekadašnje nedostatke i mane tegnologija danas pretvara u prednosti i vrline i mladima ovih i budućih generacija pruža jedan potpuno novi, stvarni i virtualni, svijet.

 

Ovaj tekst je nastao na osnovu saradnje Asocijacije srednjoškolaca u Bosni i Hercegovini i portala Hoću.ba.

(Visited 181 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments