Učenje matematike u virtualnoj stvarnosti bi moglo donijeti revoluciju u učenju

12 feb

Dvojica Amerikanaca u suradnji sa stručnjacima iz odjela za Matematiku, iz San Diega osmislili su i stavili u funkciju aplikaciju Calcflow. Riječ je naime, o aplikaciji koja kroz virtualnu stvarnost omogućuje istraživanje matematičkih teorema, očitavanje grafikona, služiti se vektorima i mnoštvo drugih funkcija kroz koje korisnici rješavaju zadatke u 3D svijetu. Na taj način dobiva se realna slika rješavanja matematičkih zadataka koja bi uskoro mogla zaluditi svijet, uključujući i one kojima ovaj predmet nikada nije sjeo.

calcflow

Putem ovog revolucionarnog alata, brojke i grafovi postaju objekti bogate dubine i složenosti što korisnicima omogućuje vidljivost kako bi različite varijacije u matematičkom smislu izgledale u pravome svijetu. Dovoljno je samo uključiti posebni kalkulator, staviti virtualne naočale i zakoračiti u svijet suvremene matematike.

Ovakav način proučavanja matematike omogućava korištenje nevjerojatne sposobnosti mozga za tumačenje 3D prostornih objekata koji uvelike olakšavaju učenje matematičkih pojmova. Calcflow uskoro bi mogao zamijeniti tradicionalno učenje matematike na nastavi jer sposobnost ove aplikacije toliko je snažna i njome se vrlo lako dobije stvarna percepcija svega onoga što se na nastavi odrađuje tek teoretski.

Srednja.hr 

(Visited 132 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments