U okviru projekta E4U – Outreach to Undergraduate Students održana Self UP akademija

10 feb

Da su mladi spremni da se bave preduzetništvom, da stvaraju nove vrijednosti i obezbijede sebi bolju i svjetliju budućnost pokazuje i projekat na kome zajedno rade studenti iz Banja Luke i Bihaća. U sklopu „Self UP“ kampanje koju provode zajedno studenti Ekonomskih fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci i Bihaću u okviru projekta „E4U – Outreach to Undergraduate Students“, održana je u periodu od 2. do 4. februara „Self UP“ akademija.

„Self UP“ kampanja kao rezultat rada „Žutog tima“ ima osnovni zadatak da se podsredstvom njenih aktivnosti, prvenstveno na područjima Banja Luke i Bihaća, mladi ohrabre i podstaknu na realizaciju svojih poslovnih ideja, te da pokrenu sopstvene biznise, sve u cilju razvoja preduzetništva na ovim prostorima.
Uvjereni u to da su mladi u BiH kreatori kvalitetnih poslovnih ideja, ovi studenti s opzimizmom pokreću Self UP kampanju, usmjerenu ka ohrabrivanju, motivisanju i edukaciji mladih u domenu pokretanja sopstvenih biznisa, što se u konačnici odražava na razvoj start up zajednice u našoj državi. Studenti iz Banja Luke i Bihaća smatraju da je vrijeme da ih okolina ohrabri, da im pruži podršku kroz vjeru da preduzetničke ideje koje mladi imaju mogu biti realizovane na tržištu.

13 (1)

 

„Self UP“ akademija kao centralna aktivnost podrazumijevala je trodnevni vid edukacija namijenjenih svima onima koji imaju određene preduzetničke ideje ili se u budućnosti žele baviti preduzetništvom, međutim nemaju dovoljno znanja, sredstava i podrške okoline za pokretanje sopstvenog biznisa. Tokom tri dana, stručnjaci iz privatnog, javnog i obrazovnog sektora su pred više od 30 učesnika kroz interaktivni pristup i kreativne radionice prezentovali načine ispitivanja tržišta, procjene ciljne grupe, osnove projektnog menadžmenta i digitalnog marketinga, kao i savremene koncepte oglašavanja. Takođe, kroz diskusije s predavačima učesnici su saznali nešto više o prilikama za neformalno obrazovanje, kroz koje bi mogli steći krucijalne vještine i kompetencije, te na taj način postali konkurentniji na tržištu rada.

Veselin Radosavac  student Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Banja Luci kaže: „ Ponosan sam na ideje, energiju i odvažnost koju su učesnici Self UP akademije pokazali tokom ove trodnevne edukacije. Svojim primjerom su pokazali da su oni zaista nosioci reformi u BiH, te da su spremni da svojim radom sebi i drugima u njihovom okruženju stvaraju bolje uslove za život, te na taj način utiču na razvoj poslovne zajednice.“

16473631_593105124211597_1089890514887760248_n (1) (1)

Sve edukacija provedene su u cilju distribucije potrebnih informacija učesnicima za prezentaciju poslovnih ideja, koja će se održati u subotu 11. februara u „Smart Office Coworking Banja Luka“ pred stručnim žirijem. Na taj način učesnici će biti u prilici da osvoje nagrade u vrijednosti od 300, 200 i 100KM, kao svojevrsni vid motivacije.
Entuzijazam, kao i motivisanost mladih u sklopu ove kampanje potkrepljuju činjenicu da se preduzetništvo, odnosno pokretanje sopstvenih biznisa, postavlja kao jedini pravi odgovor na veliku stopu nezaposlenosti, te jačanje privrede BiH u konačnici.

Više informacija o Self UP kampanji, kao i aktivnostima u sklopu nje možete pronaći na oficijelnoj facebook stranici:  https://www.facebook.com/selfupkampanja/

 

Autor teksta: Amila Hindija

 

(Visited 165 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Hocu.ba praksa