Zašto mnogo kompanija donosi loše odluke? Tricia Wang ukazuje na zamke velikih podataka, predstavlja priče od Nokije do Netflixa i ukazuje kako integracija „debelih podataka“ može da nam pomogne da izbjegnemo loše odluke i napredujemo u nepoznatom okruženju.
Tricia Wang je globalni tehnološki etnograf i suosnivač ”Constellate Data”. Ona savjetuje organizacije o integraciji „velikih podataka“ i onim što ona naziva „debeli podaci“ – podaci koji su izneseni na vidjelo koristeći metode digitalnog doba etnografskog istraživanja koje otkrivaju emocije, priče i značenje – da poboljšaju strategiju, politiku, proizvode i usluge. Organizacije sa kojima je radila uključuju P&G, IDEO, Nokia, Microsoft, Kickstarter, Ujedinjene nacije i NASA.
Kao tehnološki istraživač, ona pokušava da objasni kakvim nas to osobama tehnologija čini. Njeno istraživanje se proteže od Kine do društvenih medija i nedavno, virtualne stvarnosti. Gotovo deset godina živi i radi na četiri kontinenta, proučavajući efekte društvenih medija na živote ljudi.