Tajne managementa: Kako efikasno delegirati?

17 sep

Delegiranje je proces kojim menadžer određene poslove i aktivnosti iz svoje nadležnosti prenosi na svoje podređene.


Pred vama se nalazi spisak od deset savjeta, ključnih za eÒkasno delegiranje poslova i zadataka:

1. Vjerujte svojim zaposlenima. Morate imati povjerenja u zaposlene ukoliko želite uspješno delegirati.
.
2. Izbjegavajte zahtjeve za perfekcionizmom. Umjesto da težite ka savršenstvu, postavite standarde koji će
odrediti očekivani kvalitet i osigurajte vremenski okvir za postizanje istih.
.
3. Pružite što bolja uputstva za obavljanje zadataka. Omogućite vašim zaposlenima dovoljno informacija za
uspješno obavljanje posla.
.
4. Prepoznajte u drugima talenat i sposobnost za dovršavanje projekata. Događa se da menadžeri vjeruju
kako samo oni mogu izvršiti zadatak na pravi, odnosno pravilan način.

5. Ne preÒrajte samostalan rad. Delegiranje je teško za osobe koje su navikle samostalno raditi.
.
6. Smatrajte delegiranje načinom za učenje novih vještina. Zaposleni nisu voljni prihvatiti delegirane odgovornosti ukoliko se za greške kažnjavaju umesto da ih prihvataju kao deo procesa učenja.
.
7. Provjeravajte napredak zaposlenih. Nakon što ste delegirali zadatak zaposlenom, ostavite ga da radi samostalno, ali provjeravajte da li napreduje. Provjera napretka zaposlenih u izvršavanju svojih zadataka važan je deo u procesu upravljanja poslom.

8. Pohvalite napore vaših zaposlenih. Iskažite im koliko cjenite njihove vještine i talente.

9. Pomozite zaposlenima da izvrše svoje zadatke na način na koji se to od njih očekuje.

10. Delegirajte do najnižih nivoa hijerarhije. To će vam osigurati upotrebu svačijeg talenta i upotrebu sopstvenog vremena za druge napore koji vas čekaju.

Poduzetnik.ba

(Visited 164 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments